ایدین جونایدین جون، تا این لحظه: 12 سال و 20 روز سن داره

شکلات من آیدین

روز جهانی کودک

1392/7/16 19:47
نویسنده : بابا و مامان
423 بازدید
اشتراک گذاری

روز جهانی کودک به ایدینی نازناز ما و همه کوچولو های دلبند شما مبارک باد

 

ای دوره کودکی، کجایی؟          رفتی و نرفته یادت از دل

تا محو شوم، نمی‌شود محو        آن خاطره‌های شادت از دل

 با آن‌که تو رفته‌ای، غمم نیست     فرزند من از تو یادگار است

پاییز پدر رسید، باشد               لبخند پسر پر از بهار است

 از شادی آن شکوفه‌ نور             پرنور شود ستاره من

من سایه زندگانی او                   او زندگی دوباره من

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان ضحی
16 مهر 92 21:14
آقا خوشگله روزت مبارک
شقایق
16 مهر 92 21:21
روزت مبارک عشق کوچولو
مربم مامان دونه برفی
17 مهر 92 9:43
سلام گل خوشگل خاله .دلم برات تنگ ه بود . ایشا.... مریضیت خوبه خوب بشه و هیچ وقت مریض نشی عزیزم .
روزت مبارک


سلام خاله جون خیلی خوشحالم کردی به من سر زدی
سارا مامان محمدرضا
20 مهر 92 4:47
سلام آیدین جون روزت مبارک باشه ایشالله هر چه زودتر خوب شی. بووووووس
منم آپم مامانی. بیا پیشم.


چشم مامانی همین الان میام پیشت
❤دو نیمه قلبم❤
21 مهر 92 0:44
روزت مبارک آیدین جون مامان محمدو ساقی
عليرضا
23 مهر 92 9:08
سلام خوبيد ايشا...احوال شيطونك كوچولوتون بهتر شده باشه.وب خوشگلي داريد.با تبادل لينك موافقيد؟



<سلام عزیز ادرس تزاشتی که بیام


صبا خاله ی آیسا
23 مهر 92 9:19
روز کودک مبارک خوشگلم


مرسی