ایدین جونایدین جون، تا این لحظه: 12 سال و 4 روز سن داره

شکلات من آیدین

تولدت مبارک

1393/1/24 1:37
نویسنده : بابا و مامان
1,730 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

     totalgifs.com aniversario gif gif 97.gif             totalgifs.com aniversario gif gif 97.gif

تولدت مبارک گل خوشکل ما

 

 فدات شم واسه جشن تولدت خیلی برنامه داشتیم ولی متاسفانه نمیشه واست یه جشن مفصل بگیریم و فردا یه جشن کوچولوی ٣ نفره میگیریم عزیزم

مامانی گلم دل تو دلم نیس هر چند یه جشن کوشولو داریم و من و شما و بابا عصر میریم خرید واسه جشنمون از همه دوستای وبلاگی عزیزمون نهایت تشکر رو داریم که به ما سر زدند و تبریک گفتن

 

و جا داره اینجا از مامان سونیا جون و مامان محمد و ساقی جون و مامان ضحی جون و مامان درسا جون و عمه امیر مهدی جون  تشکر کنیم

گل پسر با عمه ها رفتیم خرید گلاه و شمع واست خریدم ولی متاسفانه اون کادویی رو که میخواسم ندیدم که بخرم ببخش مامانی باباجون هم واست یه کلاه و شمع خریده بود حتما میدونستی اون یکی خوشکل تره که کلاه منو خراب کردی چند تا عکس یادگاری تو خونه خودمون گرفتیم و رفتیم خونه مامان بزرگت که اونجا جشن رو ادامه بدیم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوبتی هم که باشه حالا نوبت کادو هاست

کادوی طاها جون (نژادی)

کادوی خاله عذت (خاله من )

 

کادوی عمه مریم

کادوی نی نی حسنا

 

کادوی ابولفضل

کادوی عمه مرضیه

کادوی عرشیا جون

 

کادوی خاله کبری خاله من

ای کلاهی هست که بابا واست خریده بود

حتما بهترین کادوت همین دوچرخه خوشکل هست از طرف مادر بزرگ و پدر بزرگ

اینم کادوی من کلبه هوش البته این یکی از کادو هام هست بقیه رو فردا تقدیم میکنم

کادوی مادر جون پول بود گلم

گل خوشکلم ایشالا هزار سال زنده و سلامت باشی و همیشه سر بلند و با افتخار زندگی کنی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

مامانی درسا
28 فروردین 92 2:57
عزیزم تولدت هزاران بار مبارک انشاالله دستان مهربان خداوند نگهدارت باشد
مامان سونیا
28 فروردین 92 10:08
'``````````✬ '✧ `✬ `````````` ♜=♜=♜ ``````` ` {_♥_✿_♥_} '``` ✩ `✫{=✰=✰==}✫ `✩ ````♖.{♖___♖_♖___♖}.♖ ```{==================} ```{✿_❤_❀_♥_✿_♥_❀_❤_✿} `` {===================} ``{_✿_❤_❀_♥_✿_♥_❀_❤_✿_} تولد تولد تولدت مبارک مبارک مبارک تولدت مبارک
امیر مهدی و عمی
28 فروردین 92 10:28
سلام مامانی گل پسری نازنین تولدت مبارککککککککککک
مامان ضحی
28 فروردین 92 12:04
```````` * ` ` * ` ` * '```````` 0 ` ` 0 ` ` 0 ```````` ||___||___|| ```` * ` {,,,,,,,,,,,,,,,,,,,} ` * ```` 0 ` {/\/\/\/\/\/\/\/\} ` 0 '```_||_{_______”_____}_||_ ```{/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\} ```{,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,} ```{/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\} ```{_____________”________} ♫ ♪ ♫تولد تولد تولدت مبارك♫ ♪ ♫
مامان محمد و ساقی
28 فروردین 92 12:28
سلام عزیزم
تولدت مبارک
مامانی تبریک میگم
ایشالله همیشه سلامت باشی پسملی خوشگل


مرسی ای کاش شما هم بودین
بابای ارشیا
28 فروردین 92 15:28
آیدین جون

تولدت مبارک عمو

الهی عمرت طولانی ؛ تنت سالم ؛ لبت خندان ؛ دلت شادان ؛

الهی در کنارت رحمت حق دائمی باشد ؛ الهی بی غم و بی درد و بی دشمن شوی ؛

الهی خنده ات بر پرد ه غصه های بابا و مامان جونت همچو نسیم صبح صادق بوزد و افق های امید و دلخوشی رو ازت براشون متبلور کند.

تبریک میگم




ایشالا شما و خانواده محترم و صمیمی تون هم زیر سایه هم سال های سال زندگی کنین و لذت ببرین


بابای ارشیا
28 فروردین 92 15:57
آیدین خان تولدت مبارک اینم کادوی ارشیای ما :
http://qalebfa.zzl.org/up/uploads/1391633877.jpg




خیلی خوشکله ارشیا جون ممنون
آتيلا جون و مامان شيما
28 فروردین 92 17:26
 
همیشه به قداست چشمهای تو ایمان دارم چه کسی چشمهای تو را رنگ کرده است
چه وقت دیگر گیتی تواند چون تویی خلق کند؟فرشته ای فقط در قالب یک انسان
فقط ساده می توانم بگویم تولدت مبارک
 
و مادر جان روز ميلاد دلبندت را هزاران مرتبه تبريك ميگويم و آرزو دارم كه زير سايه ي حق شاهد روز به روز بزرگ تر شدن و دستيابيش به بزرگترين موفقيتها و شادي ها و خوشبختي هايش
شوي...



مثل همیشه عالی نوشتی و لطفت به ما زیاد
سپیده از وبلاگ "کودک من"
28 فروردین 92 17:31
عزیزم تولدت مبارک. شما عکس رو اپلود کنید و ادرس اپلود رو در قسمت نظرات برای ما بفرستید. با تشکر
دخملی شکلک
28 فروردین 92 19:34
با افتخار لینکید عزیزم


شما خیلی وقت بود که لینک بودید و از شکلک های خوشکلتون استفاده میکردیم
✿♡✿ مامان و بابای محمدپارسا ✿♡✿
28 فروردین 92 23:31
تولد تولد تولدت مبارک
انشالا تولد 120 سالگیت عزیزم


مرسی مامان و بابای عزیز شما هم ایشالا هر سه سال های سال با هم به خوبی و خوشی زندگی کنین
مریم
29 فروردین 92 2:23
آیدین خوشگل و نانای من ، تولدت هزاران بار مبارک کاش میشد جشن بهتری واست می گرفتیم.ایشاله تولدای 2 سالگیت تا هزارمیش....همیشه ته ته دلت شاد باشه.
مامان ضحی
29 فروردین 92 6:40
به به چه همه کادو چه کیک خوشمزه ای دست مامانی درد نکنه. خوشحال میشم تبادل لینک داشته باشیم.


خواهش میکنم منم خوشحال شدم و لینکتون کردم
هستی
30 فروردین 92 1:23
خوش به حال آیدین
حسنا
31 فروردین 92 20:30
سلام عزيزم تولدت مبارك انشااله هزار سال زنده باشي با موفقيت و سربلندي فراوان


مرسی کادوی شما خیلی عالی بود
مامان آروين
1 اردیبهشت 92 12:43
تولدت مبارك عزيزم ايشاا.... ١٢٠ ساله بشى


سلام مامان اروین مرسی عزیزم
mahdi...ܓܨܓܓܨ
7 اردیبهشت 92 0:28
سلام..خوبي؟؟؟وبلاگ زيبايي داري....من به وبلاگت سرميزنم وخوشحال ميشم شماهم به من سربزنيدونظرتون روبگيد
درصورت امکان منولينک کن ولوگوي منوبذاربه وبلاگت مهربون
درضمن خبربده لينکت کنم واگه لوگوداري بده بذارم بع وبلاگم
منتظرتماااااااااا...ممنون

اينم کدلوگوي من:








سلام مرسی که به من سر زدی حتما میام
mahdi...ܓܨܓܓܨ
9 اردیبهشت 92 13:02
سلام لوگو رودرست کردم فرستادم به وبلاگت بروبرداربذاربه وبلاگت
راستی من لوگودرست میکنم منوبه دوستان خودت معرفی کن
اگه لوگوی منوبذارن به وبلاگشون رایگان درست میکنم
البته فقط برای نی نی وبلاگ


مررررررررررررررررررررسی چشم حتما
مامان دانیال
11 اردیبهشت 92 14:03
در زيباترين واژه بر لبان آدمي واژه مادر است. زيباترين خطاب مادر جان است.
مادر واژه ايست سرشار از اميد و عشق. واژه اي شيرين و مهربان كه از ژرفاي جان بر مي آيد. روزت مبارك مادر



گلم روز تو هم مبارک

مرمر
14 اردیبهشت 92 16:17
تولدت مبارک گل من ایشالله 120ساله شی


مرسی خاله جون