ایدین جونایدین جون، تا این لحظه: 12 سال و 20 روز سن داره

شکلات من آیدین

باز هم بیماری

1392/7/17 16:44
نویسنده : بابا و مامان
747 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان عزیزم

مثل همیشه اول از همراهی شما که باعث دلگرمی و خوشحالی این من خسته است نهایت

تشکر رو دارم خوب ادم بدونه چند نفر هستن که به فکرش هستن و احوالی از گل پسرش

میپرسن خیلی امیدوار و خوشحال میشه نمی دونم این روزا

البته خیلی وقته انگارافسردگی دارم

و همش عصبی ام خیلی کم نت میام و حتی به وب ایدین جونی هم نمیرسم و بد تر از

همه بیماری و ناخوشی ایدین که دیگه هیچ رمقی نه برای من نه باباش نزاشته بعد

عروسی امین که مریض شد که گفتم بهد اون انگاری خوب خوب نشد و دوباره تب شدید

داشت و متاسفانه متاسفانه دقیقا همون شبی که فرداش میخواستیم بریم شیراز و نوبت

دکتر رشد و نمو داشتیم بستری شد بیمارستان

اون نوبت دکتر رو که سه ماه و نیم منتظرش بودیم از دست دادیم و دوباره با کلی التماس

و خواهش و واسه 29 بهمون نوبت داد و گفته حتما باید خلاصه پرونده بیمارستان رو هم

همراه داشته باشین

 و دو روز بیمارستان بود اکثر بچه های اونجا هم تن شدید داشتن و این هم یه ویروس بود

تا ا روز بعد از مرخصی هم هنوز بیحال بود و اصلا بازی نمیکرد و نمیخندید

 ولی الان خدا رو شکر خوبه و همچنان مثل قبل مشغول

شیطنت هاش هست از همه دوستان عزیزم صمیمانه عذر خواهی میکنم که بهتون خیلی

کم سر میزنم قول میدم جبران کنم

این هم یه شیطنت ایدینی گونه است

پ.ن : شرمنده دوستان این پست رو خیلی غمگین گذاشتم و همش ناله کردم ادامه مصلب

تشریف بیارین تولد اقا ابوالفضل به روایت تصویر

 

 

 

 شکلکهای جالب آروین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (27)

شقایق
16 مهر 92 21:20
اخی الهی فدای پسرم که چشم خورده بشم و خدا را شکر که الان خوبه ایشالا دیگه از این مشکلا پیش نیاد
مامانی مهربون قربونت برم که اینقد ماهی ناراحت نباش فدات شم دیگه تموم شد فقط تو رو خدا برای نفسم اسفند دود کن مراقب خودت و ایدین جونم باش


مرسی شقایق جون لطف داری امیدوارم که دیگه هیچ بچه ای اینجوری مریض نشه
ღمامان على اكبرღ
17 مهر 92 7:07
آخی عزیزم
بلا به دور باشه...
انشاالله هر چه زودتر خوب میشی...عزیزم




مرسی خاله جون
مریم مامان دوقلوها
17 مهر 92 12:37
خصوصی داری عزیزم
لیلا جواهری
17 مهر 92 16:00
سلام عزیز خاله روزت مبارک قربونتتتتتتتتتتتتت برم من. خدا رو شکر که بهتر شدی. ایشالا این اولین و آخرین مریضی این زمستون باشه


سلام خاله جونم مرسی خاله جون بوس بوس
مامان مانی جون
17 مهر 92 16:40
ممنون عزیزم که بهمون سر زدی و بدون نظر نرفتی
الهی آیدوین جون الان دیگه خوب خوب شده باشه و مامانشم یکم به خودش برسه
ای بابا افسردگی که الان همه دارن نگران نباش


مامان مانلی جون شما درست میگی باید یه تکونی به خودم بدم
مامان ارشیا
18 مهر 92 0:39
سلام آیدین ناز خاله خوشحالم که حالت بهتر شده عزیزمشرمنده که میپرسم مامانی برام جای سوال توی عکسای آیدیین جون همه چیز خیلی خوب قدش و وزنش به نظر نمیرسه مشکلی باشه چرا دکتر رشد میبرینش؟؟؟؟؟ببخشید میپرسما ؟؟؟؟؟


خواهش میکنم خانومی ولی ایدین هم قدش هم وزنش کمه و این به گفته دکتر متخصصش بوده که ما ببریمش دکتر فوق تخصص رشد و غدد اینجوری تو عکس به نظر میاد که خوبه ولی ریزه
شقایق
18 مهر 92 9:31
فدای گل پسر شیطون خودممممم نفس خاله خوب شدی ؟
چقدر خوشمزه کیک میخوری نوش جونت عزیزم
مامان گلی خودت چطوری خوبی ارومتر شدی عزیزدلم


مرسی شقایق جون خوشحالم به فکرمی اره بهترم
مامان دانیال (مرضیه)
19 مهر 92 16:19
هر کودک ، گلدانی ست که از زیباترین گل های معطر ، خانه ها را به نزدیکت ترین بهارها گره زده است .
سلام عزیزم شرمنده تبریک رو با تاخیر فرستادم .نگران نباش خانومی همه اینا یه دوره ای داره و می گذره .انشااله زودتر خوب و تپل مپل بشه.مواظبش باش.بازم به ما سر بزنید


سلام خانومی خوشحال شدیم به ما سر زدی
مامان ندا
19 مهر 92 22:19
الهی بگردم خاله جون
ای جانم با کیک خوردنت


دولپی میخورم خاله جات خالی بود
سارا مامان محمدرضا
20 مهر 92 4:42
سلام عزیزم. ایشالله بلا به دور. واقعا مریضی بچه ها روی مادرها خیلی تاثیر گذاره. میدونم. پسری منم مریضه. ایشالله خدا همه بچه ها رو واسه مامان باباهاشون حفظ کنه. و همیشه سلامت باشن. پس خدا رو شکر آیدین بهتره؟
به ما هم سر بزنید خوشحال میشیم. بووووس


اره بچه ها که مریض میشن کل خونه به هم میریزه و انرزی همه گرفته میشه ایشالا که همیشه سالم بمونن
هستی
20 مهر 92 10:05
سلام آیدین جونم. خوبی خاله؟ ایشالا بلا به دوره.
قربونت برم جای هیچ نگرانی نیست ایشالا دکتر تغذیه که بری همه چی رو به راه میشه. به به مث همیشه تو عکسا کلی دلبری میکنیا.
زهره جونم نگران نباش بخدا درست میشه علم انقد پیشرفت کرده که جای هیچ نگرانی نیست. آیدین جون که هزارماشالله چاهارستون بدنش سالمه الحمدلله رشد و تغذیه با چند جلسه مطمین باش درست میشه. خواهش میکنم بهش برس و نگران هیچی نباش.
دوستت دارم.


سلام هستی جونم خوبی
بخدا خیلی بهش میرسم خیلی کم غذا میخوره و فوق العاده زیاد فعالیت داره و همین جوری ریز مونده
مامانی درسا
21 مهر 92 2:15
عزیزمی انشاالله بزودی خوب خوب خوب بشی پسرم ....بلا ازت دور باشه گلم ..... اون عکس کیک خوردنش خیلی بامزه بود من فدات


مرسی خاله جون خوشحالم کردی به من سر زدی
الهام مامان علیرضا
21 مهر 92 19:11
خدا رو شکر که حالت بهتر شده آیدین جونی

ایشالا که همیشه سلامت باشی عزیزم

مامانی می دونم خیلی سخته بچه تب داشته باشه و بستری بشه
ایشالا گل پسر همیشه شاد باشه و سرحال



ایشالا همه کوچولو ها همیشه شاد و سلامت باشن
مرسی از حضورت مامانی
مامان ارینا
22 مهر 92 16:05
ممنون از راهنماییتون


خواهش میکنم
مامان امیرعطا
23 مهر 92 1:45
سلام عزیزم.بلا به دور باشه. 1کم بیشتر مراقب خودت و گلت باش.پیش ما هم بیاین...خوشحال میشیم.


سلام مامانی من خیلی به وب شما سر زدم ولی واسه من باز نمیشد حتما بازم میام
مامانی درسا
23 مهر 92 2:12
عزیزم اومدم روی ماهتو دیدم و رفتم بوس برای عزیزم


مرسی درسای نازنین رو ببوسین
صبا خاله ی آیسا
23 مهر 92 9:18
عزیزم ایدین جونم انشاالله دیگه هیچ وقت مریض نشی
مامانش همه چیز درست میشه
دوستتون دارم


مرسی صبا جونم ما هم تو رو دوست داریم
مامان ارشیا
24 مهر 92 0:02
سلام به آیدین کوچولو و مامان مهربونش دلمون تنگ شده براتونراستی عیدتونم مبارک


سلام خاله جون عید شما هم مبارک
مامان آناهید مهربون
24 مهر 92 17:11
عزیزم ایشالا همیشه سالم وسرحال باشی آیدین خان!
مامانی ببخش دیر دیر بهتون سر میزنم


مرسی خاله جون همین که سر میزنی ما رو خوشحال میکنی
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
24 مهر 92 18:00
عید را بهانه کنیم تا به همه کسانی که دوستشان داریم

سلامی بکنیم ، نام شما در اندیشه و مهرتان در قلب ماست . . .

عید قربان بر شما مبارک



سلام زهرا جوون عید شما هم مبارک باشه
مامان بردیا
25 مهر 92 20:31
ایشالا هیچ وقت هیچ مادری مریضی بچه اشو نبینه


ایشالا
الهی امین
مامان بردیا
25 مهر 92 20:31
تولد ابوالفضل جان مبارک


مرسی
مامان بردیا
25 مهر 92 20:31
°°°°°°°°°°°°|/
°°°°°°°°°°°°|_/
°°°°°°°°°°°°|__/
°°°°°°°°°°°°|___/
°°°°°°°°°°°°|____/°
°°°°°°°°°°°°|_____/°ـ
°°°°°°°°°°°°|______/°
°°°°°°______|_______________
~~~~/____________________\~~~~
,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-آپم


هستی
25 مهر 92 23:00
سلام عزیزم. اومدم حال آیدین رو بپرسم. هنوز کم غذاست؟


سلام هستی جون خوش اومدی
مامان فائزه
27 مهر 92 17:40
سلام دوست جونی
فدات بشم محبت داری
اتفاقا دیدن کرده بودم از ویلاگ دیدنی آیدین جونم،ایده گرفتم
ممنون که سر زدی به ما
مواظب گل پسرمون باش


سلام عزیزم مرسی که به ماسر زدی خوشحالمون کردی
مامانی درسا
28 مهر 92 2:22
خوب شدی عزیز دل ..... پست تازه نذاشتین ... نگران شدم


سلام خانم گلم لطف دارین شما
ما خوبیم
مامان آرسام
29 مهر 92 20:23
ایشالا الان بهتری دیگه


مرسی خاله جونم خدا رو شکر