ایدین جونایدین جون، تا این لحظه: 12 سال و 19 روز سن داره

شکلات من آیدین

هجده ماهگیت مبارک

1392/6/29 4:32
نویسنده : بابا و مامان
663 بازدید
اشتراک گذاری

ني ني شكلكني ني شكلكني ني شكلكني ني شكلك

ني ني شكلكني ني شكلكني ني شكلكني ني شكلكني ني شكلك

                                            

گل پسری چقدر زود گذشت اخر این ماه یک سال و نیمه میشی و باید بری واکسن بزنی

 ا سال و نیم با همه تلخی ها و شادیها واقعا زود گذشت و شما هر روز شیطون تر و

 فهمیده تر میشی  و دایره توانایی هات هم گسترده تر میشه

خیلی از کلمه ها رو به خوبی میگی

 عاشق باب اسفنجی هستی البته میگی باب ایچی و شیرین تر از قبلا شدی و تو

 کارای خونه خیلی  به من کمک میکنی روابط اجتماعیت هم خوبه و به خوبی با بچه ها ای

 که حتی تا حالا ندیدی بازی میکنی و اصلا کسی رو اذیت نمیکنی

 غذا خوردنت خوب نیس و  هنوز ما نگران رشد و نمو هستیم که خیلی کند پیش میره و اا

مهر نوبت دکتر رشد و نمو داریم و میریم شیراز الان که مینویسم تو خوابی و دیشب به علت

سرما خوردگی و گلو درد نصف یه امپول جنتامایسین رو زدی و خیلی گریه کردی عزیزم و

بعدش هم با مهدی بازی میکردی به خاطر درد پاهات یهو گریه میکردی جیگر بعد از این ده تا

دندون که داری 3 تای دیگه هم سر در اوردن و حسابی اذیتت میکنن

داستان راز زندگی

در افسانه ها آمده روزی که خداوند جهان را آفریدفرشتگان مغرب را به بارگاه خود

فراخواندو از آنها خواست تا برای پنهان کردن راز زندگی پیشنهاد بدهند

کی از فرشتگان به پروردگار گفت: آن را در زمین مدفون کن فرشته دیگری گفت آن را

در زیر دریاها قرار بده

سومی گفت راز زندگی را در کوهها قرار بده

ولی خداوند فرمود ....اگر من بخواهم به گفته های شما عمل کنم فقط تعداد کمی از

بندگانم قادر خواهند بود آن را بیابند

در حال که من می خواهم راز زندگی در دستر س همه بندگانم باشد


در این هنگام یکی از فرشتگان گفت فهمیدم کجا ای خدای مهربان راز زندگی را در قلب

بندگانت قرار بده

زیرا هیچکس به این فکر نمی افتد که برای پیدا کردن آن باید به قلب و درون خودش نگاه

کند و خداوند این فکر را پسندید

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

هستی
29 شهریور 92 17:42
سلام ایدین جان. چطوری عزیزم؟
واکسن زدی خاله؟ عیب نداره تو مردی تحمل کن خوشگلم.
مامان میگن شیرین تر شدی عزیزم دلم آب شد ایشالا همیشه کنار هم شاد باشید. خیلی دعا میکنم که دکتر رشد و نمو خوب پیش بره و زودتر رشدت خوب که هست بهتر بشه تا مامان و بابا از نگرانی در بیان.
دوستت دارم عزیزم.


خاله اخر این ماه واکسن دارم هنوز نزدم مرسی خاله جونم خوشحالم میکنی بهم سر میزنی
صبا خاله ی آیسا
30 شهریور 92 16:06

18 ماهگیت مبارک خوشتیپه خاله


مرسی خاله جون
ღمامان على اكبرღ
31 شهریور 92 14:50
۱۸ماهگیت مبارک عزیز خاله...
انشاالله واکسن که زدی،زود زود خوب بشی


مرسی خاله جونم
سارا مامان محمدرضا
2 مهر 92 13:34
18 ماهگیت مبارک باشه آیدین جون. وااای از دست غذا نخوردن بچه ها!!!! محمدرضا هم هیچی نمیخوره. ما هم همش باید نگران بچه ها باشیم. ایشالله که دکتر بگه خوب بوده عزیزم. بووووس
به ما هم سر بزن عزیزم آپم. بوووووس
راستی الان کجا هستید که میاید شیراز؟ خوشحال شدم شنیدم


ایشالا که بریم دکتر بلکه یه راه حل و درمونی داشته باشه
مامان ارشیا
2 مهر 92 16:08
18 ماهگی مبارک گل پسر،قند عسل،واکسنم که هنوز نزدی؟؟؟؟؟مطمئنم پسر خوبی هستی مامان اذیت نمیکنی برای واکسن مگه نه؟؟؟؟؟؟؟؟


ایشالا که درد نمیکشم که مامانم هم ناراحت بشه مرس خاله جون که به من سر زدی
بهار
3 مهر 92 1:50
سلام اگه دوس داشتین برای آیدین جون قالب وبلاگ با عکسای خوشگلش درست کنم. خوشحال میشم به این آدرس سر بزنین. www.ghalebe-weblog.blogfa.com البته با قیمت مناسب تر از جای دیگه و یه کارت پستال هدیه
مهگل
3 مهر 92 16:01
انشااله آیدینت هزار ساله بشه خانمی


مرسی عزیزم
❤دو نیمه قلبم❤
5 مهر 92 0:21
سلام
18 ماهگیت مبارک آیدین جون


مرسی
مامان ندا
5 مهر 92 14:22
18 ماهگی مبارک
مامانی ایناز منهم رشدش کند جلو میره هزار و یه ازمایش و دکتر و... دیگه خودم خسته شدم برای یه لقه غذا دادن بهش دنبالش بدوم فعلاً بهش اشها اور میدم ببینم چی میشه
انشالازودتر خوب بشه و از نگرانی در بیای


مرسی عزیزم امیدوارم که ایدین هم کمی غذا خوردنش بهتر بشه
مامان بردیا
5 مهر 92 22:58
مبـــــــــــــــــــــــــــــــــــارک


مرسی بردیا جون
مامان امیرعطا
8 مهر 92 1:36
سلام مامانی.خوبین ایشالله؟ مبارک باشه 18 ماهگی عسلتون. ایشالله که رشدش هم بهتر میشه. ببوسینش.


سلام عزیزم مرسی
لیلا جواهری
8 مهر 92 17:05
سلام عزیز دل خاله هیجده ماهگیت مبارک. ایشالا در کنار هم جشن 18 سالگیشو جشن بگیرید
نرگس مامان باران
9 مهر 92 10:21
ایدین جون 18 ماهگیت مبارک ایشالا واکسنت هم راحت باشه از غذا خوردنم نگید که دل منم خونه ایشالا بزرگتر بشه بهتر باشه
مامان هدیه
13 مهر 92 11:29
سلام خوبی؟ من آپ جدید کردم از اتاق پسرم وقت داشتی یه سر بزن بوووووووس
ღمامان على اكبرღ
15 مهر 92 1:14
ممنونم که اومدی پیشم
آیدین جوونی واکسنش رو زد؟


خواهش میکنم عزیز
شقایق
15 مهر 92 13:58
عزیزذلم 18 ماهگیت مبارک
اره عزیزم زمان مثل برق باد میگذره ایشالا سالم و خوشبخت باشید
ایدین جونم و ببوس


مرسی شقایق جون
مامان آوينا
16 مهر 92 17:08
روز كودك مباركت باشه كودك دوست داشتني


مرسی مامان اوینا