ایدین جونایدین جون، تا این لحظه: 12 سال و 19 روز سن داره

شکلات من آیدین

یه پست در هم

1392/5/29 16:38
نویسنده : بابا و مامان
721 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همگی

اره میدونم خیلی وقته اپ نکردم و تنبل شدم حالا که اومدم هم یه پست قاطی پاطی دارم

از دست این ایدینی که خیلی در دری شده و همش برای بیرون رفتن گریه میکنه چکار کنم اصلا تو خونه جا نمیشه و یه بند تو این گرما تو حیاط بازی میکنه

تغییراتی که داشته اینه که فقط شیطون تر شده و لاغرتر  از همیشه لب به غذا نمیزنه فقط و فقط عشق اب بازی و به قول خودش امام همون حمام هست

اینجوری از این پشتک ها هست که بچه ها میزنن هی میزنه و من اوایل به خاطر گردنش میترسیدم ولی اون میزنه

بزرگترین خرابکاری این ماه هم زدن موبایل تو سطل اب بود

ایشون هم حسنا خانومی هستن به قول ایدینی نی نی

 

 

پیتزا  خورون ایدینی

Colored Circles Divider

Colored Circles Divider

Colored Circles Divider

Colored Circles Divider

ان شکلکی که در اورده به خاطر گاز نوشابه ست

یه وقت فکر نکنین ما همش بهش فست فود و نوشابه میدیما نه همین یه بار

Colored Circles Divider

این دو عکس هم تو دیلم هست البته من به خاطر اینکه ایدین خیلی بدو بدو مبکرد و خودش هم مریض بود و همش دنبالش بودم نشد که ازش چند تا عکس خوشکل بگیرم و باباییش هم همش فیلم گرفت

Colored Circles Divider

در اخر هم باید از همه شما عزیزان بخاطر بازدید از وبلاگمون یه تشکر کنم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

ღ مونا مامان امیرسام ღ
30 مرداد 92 4:06
نوشابه که خورده
اون عکسهای تو بندر دیلم هم خیلی قشنگ بودند
بوووس برای ایدین کوچولو


مرسی مونا جون
مامان بردیا
31 مرداد 92 18:54
عزیزم چه عکسای نازی ماه شدی شاه پسر


مرسی خاله جونم
هستی
5 شهریور 92 19:19
سلام قربونت برم. چیطولی؟
وای عزیزم چه لباس قشنگی پوشیدی. موهات چه خوشرنگن.
ایشالا همیشه سالم و شاد باشی خیییییییلی دوستت دارم عزیزه دلم.
خاله غذا بخور دیگه. زهره جان براش با گوشت چرخ کرده کتلت درست کن بگو همبرگره بده بخوره بچه ها فست فود دوست دارن. خیلی دوستتون دارم.


هستی جون خیلی خوش اومدی عزیزم ما هم تو رو دوست داریم
شقایق
9 شهریور 92 12:09
عزیزم انگار همه بچه ها در دری هستن آوینا هم حسابی اهل گردش و تفریح هست و مثل ایدینی عاشق اب بازی خدا نگهدارشون ایدینی رو ببوس
امیر مهدی و عمی
10 شهریور 92 14:24
سلام مامانی چه عکس های زیبایی همیشه شاد باشید
مامان ندا
13 شهریور 92 11:12
چه عکسای نابی همیشه به سفر و گردش
مامان بردیا
18 شهریور 92 1:49
چه عکسات قشنگن شکلات
آپم


مرسی خاله جون سر میزنم
شقایق
18 شهریور 92 9:07
علیرضاومهدی
25 شهریور 92 9:58
سلام مرسی که سرزدین اگه باتبادل لینک موافقین خبرم کنین