ایدین جونایدین جون، تا این لحظه: 12 سال و 19 روز سن داره

شکلات من آیدین

17ماهگی مبارک

1392/5/31 17:22
نویسنده : بابا و مامان
495 بازدید
اشتراک گذاری

 

                    هفده ماهگیت مبارک عزیزم

امیدوارم تو تمام مراحل زندگیت موفق و سربلند باشی

همیشه میگن اگرهدفی برای زندگی دلی برای دوست داشتن

و خدایی برای پرستش داری

پس بدون خوشبختی

از این به بعد تصمیم دارم رازهای خوشبختی رو واست بزارم که انشالابزرگ که شدی بخونی و تو زندگیت بکار ببری

niniweblog.com

روزی فراموش خواهیم کرد که چه صدمه ای دیده ایم

چرا گریه کردیم و چه کسی باعث ان شد

 

سرانجام متوجه خواهیم شد که رمز ازاد بودن انتقام نیست

بلکه به این است که بگذاریم همه چیز به شیوه خود و در زمان خود معلوم گردد

در نهایت انچه که مهم است نه فصل اول بلکه فصل اخر زندگیمان است

که نشان میدهد مسیر را چگونه پیموده ایم

 

پس همواره

بخندید ببخشید اعتقاد داشته باشید و عشق بورزید

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

مامان مانلی
31 مرداد 92 20:17
ای جونم
ღمامان على اكبرღ
1 شهریور 92 10:25
آیدین جووووونی ۱۷ ماهگیت مبارک.


مرسی خاله جوووون
مامان ارشیا
1 شهریور 92 16:12
17 ماهگیت مبارک عزیزم میبینم که خیلی شیطون شدیا خاله جون.... مراقب خودت باش


مرسی خاله جون که به من سر زدی
مامان بردیا
4 شهریور 92 19:01
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااام
سلااااااااااااااام
سلاااااااااام
سلاااااام
سلاااام
سلاام
سلام
.♥
.♥
..♥
...♥
....♥
.....♥آپم بهم سر بزني خوشحالم مي‌كني
......♥......................♥...♥
..........♥.............♥............♥
..............♥.....♥...................♥
...................♥.....................♥
................♥......♥..............♥
..............♥.............♥....♥
.............♥
...........♥منتظرتم
.........♥
......♥
....♥

حتما سر میزنم

ღمامان على اكبرღ
4 شهریور 92 22:31
عزیزم بروزیم بیا پیشمون


اومدم
صبا خاله ی آیسا
5 شهریور 92 18:29
17 ماهگیت مبااااااااااارک عزیزم

چ پسره دوست داشتنی ای
خدا براتون نگهش داره
من شمارو باافتخار لینک میکنم خوشحال میشم بیشتر به هم سر بزنیم


صبا جون ممنونم که به ما سر زدی خوشحالمون کردی من هم شما رو لینک میکنم
صبا خاله ی آیسا
6 شهریور 92 11:58
17 ماهگیت مبااااااااااااارک خوشتیپ
سارا مامان محمدرضا
6 شهریور 92 13:39
آیدین جون 17 ماهگیت مبارک. 120 ساله شی. ای شیطون بلا تو هم که مثه پسمل من از غذا خوردن خوشت نمیاد! ای شیطون بلا ها. فقط دوست دارید آتیش بسوزونید.


اره هیچی نمیخوره دیگه از دستش دیوونه شدم
ღمامان على اكبرღ
6 شهریور 92 16:12
ممنونم که اومدی پیشمون


خواهش میکنم گلم
الهام مامان علیرضا
7 شهریور 92 11:01
17 ماهگیت مبارک آیدین جونم
مامانی خصوصی


مرسی خاله جون
صبا خاله ی آیسا
8 شهریور 92 18:08



مرسی از حضورت
مهشید مامان مهتا
8 شهریور 92 20:17
آیدین جون عزبز خاله 17 ماهگیت مبارک مبارک مبارککککک




خالجونم مرسی که به من سر زدی خوشحالم کردی
شقایق
9 شهریور 92 12:05
17 ماهگیت مبارک عزیز خاله ماشالا پسرم مرد شده عزیزممممم
مامانی درسا
12 شهریور 92 2:25
عزیز هفده ماهه مبارکت باشه گلم
هستی
13 شهریور 92 1:13
آیدین جونم آرزو میکنم عمری مفید و سرشار از برکت داشته باشی زیر سایه پدر و مادرت و عنایت خدای مهربون. من خییییییییلی تورو دوست دارم. اگه بچه دار بشم حتما یکی از دوستای نزدیکش تویی خاله. قربونت برم. مواظب خودت باش عزیزم. یکمم کمتر شیطونی کن مامانت وقت کنه بیاد نت عکسای جدیدتو برامون بزاره.
مامان ندا
13 شهریور 92 11:10
17 ماهگیت مبارک عزیز دلم
لیلا جواهری
16 شهریور 92 16:28
مبارک مبارک مبارک
ایشالا جشن 170 ماهگیش


مرسی
مامان ایناز.ندا
17 شهریور 92 0:07
عزیزم 17 ماهگیت مبارک
انشلا 120 سالگیت جیگر


مرسی خاله جونم لطف کردی
ღمامان على اكبرღ
20 شهریور 92 3:01
سلام مامانی چرا از گل پسری عکسی نمیزاری؟؟؟


میزارم خاله جون بخدا وفت ندارم