ایدین جونایدین جون، تا این لحظه: 12 سال و 19 روز سن داره

شکلات من آیدین

ایدین خان

1392/5/15 18:00
نویسنده : بابا و مامان
988 بازدید
اشتراک گذاری

جیگر جان ما اخیرا خیلی دلبری میکنه و نیس به دایره توانایی هاش اضافه شده طول روز چند بار ما رو از خوشحالی میبره فضا

ایدینی که دیگه ایدین کوچولو نیس و ایدین خان شده تو کارای خونه خیلی به من کمک میکنه دستمال برمیداره گرد گیری میکنه دیوار ها رو تمیز میکنه میز تلویزیون رو و اسکاچ برمیداره قابلمه های من که دیگه مال خودش شده رو میشوره و غذا درست میکنه و همچنان عشق اب هست و هر وقت من کاری دارم و اقا میخواد بغلش کنم فقط با یه لیوان اب و یه کاسه همه چی حل میشه نیشخند

صدای هاپو و صدای گربه رو بلده و هه هه البته به جای میو میگه هـــم و صدای نازک و ناز زیادی و عجیب عاشق رقصه و به هرکی میرسه موبایلش رو نشون میده و بعد با حرکات موزون کمر و دست بهش میگه که واسم موزیک بزار برقصم

نـــــــــــه رو یاد گرفته و خیلی استفاده میکنه و با حال هم میگه

ایدین : بـــــــــابـــــــــا

بابا : بله

ایدین :نــــــــــــــه

بابا : نیشخند

ایدین : بــــــــابـــــــــا

بابا : نـــــــــــــه

ایدین : نیشخند

نسخه جدید فرهنگ لغت ایدین خان

محمم یا محمد = محمد

ااتاعرشیا

اابا = ابوالفضل

هان = اهنگ و موزیک

قق . کک = دوچرخه

بابا دی دی  = بابا ایدینی

ات = افتاد

تک تک = سک سک

تو این عکس لباسای چند سال پیش ابولفضل رو پوشیده  اخه مارفته بودیم مهمونی و ایدین خان با دیدین حوض پر از اب وسط حیاط دلش طاقت نیورد و پرید تو اب و من که لباس همرام نبود شد این

 

 شکلکهای جالب آروین

 شکلکهای جالب آروین

 

 

وقتی کسی کار خطرناک کنه و خودش هم توش بمونه

اهان اینجاست که با ناله و نگاش میگه بابا بیا کمک اوت عکاسی رو بزار کنار

 شکلکهای جالب آروین

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

مامان ندا
16 مرداد 92 9:02
خاله فدا بشه اینقدر فوضوله
ایدین جون خوب صحبت میکنه مامانی ایناز من فقط میگه بابا و ده یعنی بده


مامانی عجله نکن وقتش که برسه اینقدر واست حرف میزنه که سر درد بگیری
شقایق
16 مرداد 92 11:03
فدای پسر خودم عزیزمممممم


مرسی شقایق جون
مامان علی مرتضی
16 مرداد 92 14:02
سلام عزیزم خوبی؟ایدین جان خوبه ؟چ خبر؟ماشالله چ وروجک شده علی مرتضی ماهم همه این مراحلو گذرونده خدابرات حفظش کنه.الان دیگه شیطونیاش روز به روز بزرگتر میشن توی ی لحظه که فکرشو نمیکنی ممکنه توی لباسشویی پیداش کنی برام پیش اومده که میگم خواهر

حسابی مراقبش باش حتی اگه شده کاری داری کارت بزار واسه بعد مواظبش باش .
انشالله خدا همه ی نی نی هارو حفظ کنه


اره خیلی مراقبش هستم ایشالا که خدا همه بچه ها رو حفظ میکنه و فرشتهاشو نگهبانشون میزاره
هستی
16 مرداد 92 15:41
سلام .
ماشالا چه نمکی شده پسرت. خدا برات نگهش داره ایشالا.
ای جونم چه فرهنگ لغات بامزه ای. ایشالا همیشه از شیرین زبونیاش لذت ببرید.خییییییلی دوستت دارم ایدین جونم.
راستی بهش بگو بگه هستی ببینم اسم منو چطوری میگه.


سلام عزیزم مرسی چشم حتما بهش میگم
مامان امیرعطا
16 مرداد 92 17:19
سلام. ماشاله به آیدین جون. حالا خوبه که تابستونه و می تونن از آب بازی لذت کافی ببرن. از حالا موندم به فکر زمستونکه آب بازی این وروجک ها چی میشه؟!!!!


واقعا خدا به فریادمون برسه و شنای زمستون این بچه ها
مامان فائزه
16 مرداد 92 22:37
سلام مامان آیدین
خدا خیر بده این دخملی شکلک رو
من با نی نی های تازه آشنا می شم
از مطالبتون استفاده کردم خیلی عالین مخصوصن بافتنیش
تو لینکستون پسرو میذارمتون
شما هم اگه کرمتونه ما لینک کنیدقربونت برم
راستی حرف زدن آیدین کوچولو هم خیلی نمکیه هاببوسینش


سلام فائزه جون مرسی که به ما سر زدی خوشحال شدیم حتما لینکتون میکنم
مامان آناهید
17 مرداد 92 1:19
چه بلا شدی تو خاله جون
قربون اون تک تک گفتنت!
این نی نی شکمو رو باید خورد!


مرسی خاله جون که به من سر زدی
مامانی درسا
17 مرداد 92 17:30
صدای پای عید می آید و دل مومن بر سر دو راهی آمدن عید رمضان و رفتن ماه رمضان بلا تکلیف است.. از آمدن آن یک دل شاد باشد یا از رفتن این یک محزون؟ عید فطر پاک ترین و عیدترین عیدهاست چرا که پاداش یک ماه عبادت و شست و شوی جان در نهر پاک رمضان است.
پیشاپیش عیدتون مبارک


عید شما هم مبارک
مامان ندا
17 مرداد 92 23:22
عید سعید فطر، عید آسودگی از آتش غفلت و رهیدگی از زنجیر نفس

بر میهمانان حضرت حق مبارک باد



http://www.niniweblog.com/r43.1.php?m=YXluYXo5MS8xMzc1NzAxOTQ1NS5qcGc=


عید شما هم مبارک باشه
ღ مونا مامان امیرسام ღ
19 مرداد 92 3:41
ماشالله شیرین زبون.کلی پیشرفت کردی عزیزم
عاااشق شیطون کاریهاتم که دیگه کم کم داره پررنگ میشه.خیلی عکسهات بانمک بودم عزیزم
بوووس


مرسی خاله جون خوشحالم میکنی بهم سر میزنی
شقایق
19 مرداد 92 13:37
مامانی مهربون عیدتون مبارم پسر گلمو ببوسید[ماچ
عید شما هم مبارک
مریم مامان دونه برفی
20 مرداد 92 12:42
با پست 18 ماهگی آپم بفرمائید.


حتما سر میزنم
مامان بردیا
20 مرداد 92 17:35
سلام.دوستم.با کمی تاخیر عیدتون مبارک.طاعاتتون مقبول درگاه مهربان خدایمان.
آپم.سر بزنید


سلام خانومی حتما سر میزنم
مامان آوينا
23 مرداد 92 12:18
آيدين شيرين زبون آوينا آپه با پست تولدش شما هم دعوتيد


خدمت میرسیم
شقایق
23 مرداد 92 14:36
مامان سپهر كوچولو
24 مرداد 92 12:43
سلام ممنون كه به ما سر زديد با اجازه لينكتون كردم


خواهش میکنم عزیز
بهار
26 مرداد 92 23:03
سلام دوست هنرمند خوشحال میشم به انجمن هنری ما هم سر بزنی البته هنوز اول راهیم اما به زودی جز بهترینها خواهیم شد خوشحال میشیم همسفر خوبی مثل شما داشته باشیم
ღ مونا مامان امیرسام ღ
27 مرداد 92 19:48



مــــــــــــــــرسی
هستي
28 مرداد 92 11:49
فدات بشم خاله. اسمتو تو نظرام ديدم بال دراوردم.
ايشالا هميشه بخندي گل قشنگم.


منم خوشحال میشم خاله جونم وقتی شما واسم نظر میزاری