ایدین جونایدین جون، تا این لحظه: 12 سال و 27 روز سن داره

شکلات من آیدین

دومین سفر ایدین ( 5 ماهگی )

1392/1/4 1:42
نویسنده : بابا و مامان
788 بازدید
اشتراک گذاری

دومین سفرت مربوط به شهریور ماهه که من تنبلی کردمو تا حالا واست نذاشتم

الاهی قربونت برم چقدر کوچولو بودی niniweblog.com

١٤ شهریور به همراه ایدا  خانم و خانوادش و دایی ایدا و یه دوست خانوادگی رفتیم سفر اول رفتیم مشهد بعدش شمال تو ٤ ماه و نیمه بودی

زبانکده محصل

اینجا رو ببین چقدر شیرینی بغل بابا جون

 

نی نی نازی سرتو بیار بالا گلم به هر بچه کوچولویی که رد میشد نگاه میکردی

 

ببین جیگر طلا هر چند تا عکس که گرفتم تو فقط به اطرافیانت نگاه میکردی

 

 

 

اینجا بلاخره شکارت کردم

قربون اون چشای خوشکلت برم من کوچولوی مامان

زبانکده محصل

اینجا شاندیزه

 

بغل داداش ایدا خوش میگذره ؟

جیگر من چقدر شیرینی تو

اینم یه عکس بابا و پسری دیگه که بازم گل پسری یه جای دیگه سیر میکنه  

اینم عکس پرسنلی مامان عکاس باشی

زبانکده محصل

پیش به سوی شمال

بابلسر که بارون بود و ما اصلا نرفتیم ساحل یعنی اصلا از ماشین پیاده نشدیم به خاطر تو اخه میترسیدیم خدای نکرده مریض شی

راننده کوچولوی بابا 

محمود اباد

باغچه ویلا خیلی قشنگ بود

اقا رضا اقا مهرشاد اقا صادق همسفر های ایدین

گل من کدومه ؟

 

 

زبانکده محصل

اینجا چالوسه کنار اکبر جوجه

محمود اباد که بودیم صورتت رو حشره زده بود عزیزم من و بابا خیلی نگران بودیم

زبانکده محصل

واینجا کلاردشت قشنگترین ویلامون این بود البته به نظر من

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان سویل واراز
12 اسفند 91 0:05
سلام دوست عزیز که امروز مهمون وبلاگم بودین ومنو با نظرات خوبتون خوشحالم کردین خوشحالتر میشم اگه عکس کارهای هنری و سفره هفت سینتونو برام از طریق تماس باما زیر امار وبلاگ به ایمیلم بفرستین تا با ذکر ادرس وبلاگتون بذارم تا دیگران هم از هنرهای شما استفاده کنند و با وبلاگتون بیشتر اشنا بشن خیلی ممنوم ایدین جونو


منم خیلی دوس دارم حتما اقدام میکنم
حسنا
19 اسفند 91 10:19
سلام آره آيدين خيلي كوچلو بوده ،خيلي دير گذاشتيش ولي باز هم خوبه انشااله در سفرهاي بعديش جبران بشه


اره این پست رو باید همون اولا میزاشتم
مامان آوا
16 فروردین 92 9:27
سلام دوست خوبم موفق و پیروز باشی.