ایدین جونایدین جون، تا این لحظه: 12 سال و 24 روز سن داره

شکلات من آیدین

غذاهای ایدینی

1391/9/24 23:51
نویسنده : بابا و مامان
432 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم ایدینی تو این پست غذاهایی که واست درست کردم رو میزارم

امیدوارم مورد استفاده شما دوستای عزیز باشه

اولین غذای که بهت دادم لعاب برنج بود که خیای خوشت اومد تا ٥ روز خوردی

بعد فرنی تا یه هفته خوردی دیگه نخوردی بعد حریره بادام فقط سه روز خوردی بعد سوپ

مواد لازم سوپ مرغ نی نی

یک تکه سینه یا ران مرغ

کمی سیب زمینی

ا قاشق مربا خوری برنج محلی

یک پیاز کوچک

کره

همه رو میزاریم بپزه بعد میکس میکنیم

بعد کم کم به سوپت هویج و کدو اضافه کردم چند روزی که میخوردی هر بار ا قاشق مربا خوری بود

بعد سوپ گوشت

گوشت چرخ کرده اقاشق

ماش یا عدس ا قاشق مربا خوری

پیاز ا کوچولو

برنج

جعفری یا گشنیز

اینو بهتر میخوردی ولی یهو دیگه نخوردی

تخم مرغ ابپز هم صبح بهت میدادم اونو هم دیگه نخوردی

تا اینکه با سپیده جون اشنا شدم و چند تا دستور غذایی تو وبلاگش استفاده کردم

که نی نی مامانی استقبال کردی و خدا رو شکر خوردی

سوپ گوشت که دستورش با من فرق میکرد به جای برنج ارد برنج که با کره تفت داده میشد ریختم و تو ٦ قاشق خوردی

و فرنی با اب و سیب رنده شده که  ٨ قاشق خوردی

خیلی خوشحال شدم و امشب وبلاگ سپیده دیدیم جو پرک هم خوبه سوپ جو پرک درست کردم با هویج و کدو و مرغ ٣ قاشق خوردی ولی چون خیلی خوابت می اومد شیر میخواستی سوپتو کم خوردی

بازم میرم سراغ سپیده جون واسه غذای فردا

مرسی سپیده جون قلبماچ

اینم ادرس وبلاگ سپیده http://koodakeman91.niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان ساجده
24 آذر 91 23:52
سلام عزیزم متین تو مسابقه سوگواره محرم آتلیه سها شرکت کرده اگه لطف کنید بیاد تو وبلاگش به آدرسی که هست برید و بهش رای بدید ممنون میشم در ضمن اگر به کوچولوی دیگه ای رای داده باشید مشکلی نداره میتونید بازم رای بدید
سپیده
25 آذر 91 0:02
سلام خانمی. امیدوارم کوچولوتون همیشه تو صحت و سلامتی باشه. و خوشحالم که مطالب مفید واقع شد http://koodakeman91.niniweblog.com/