ایدین جونایدین جون، تا این لحظه: 12 سال و 18 روز سن داره

شکلات من آیدین

بافتنی های مامانی واسه نی نی

1391/9/15 1:15
نویسنده : بابا و مامان
2,702 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم اینا رو دوران بارداری بافتم واست

واسه دیدن بقیه عکس ها و الگوی بافت ادامه مطلب رو حتما ببینید

این حاشیه پتو خیلی قشنگه ولی زیاد واضح نیست اینجا

 

اینم نمای کلی

گل و برگش رو جداگانه بافتم و بهش وصل کردم

و حالا الگو

 

اینم یه تصویر از پتو

اره میدونم مال من مثل این خوشکل نشده ولی خودم خوشم اومد کار اولم بود اخه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

هنگامه
9 دی 91 20:43
خیلی قشنگه دستتون درد نکنه بی نظیره
نرجس خاتون، مامان طهورا خانوم
2 خرداد 92 0:49
خوششششششششششششگله.
احسنت.
ترکیب رنگشم ساده وخواستنیه.دست مریزاد.


خوهش میکنم خانومی
مامانی
4 شهریور 93 15:20
خوش به حال دختر خاله..... چه خاله خوبی داره عالی بود عزیزم