ایدین جونایدین جون، تا این لحظه: 12 سال و 18 روز سن داره

شکلات من آیدین

تل و کلاه بافتنی دخترونه

1392/8/13 2:33
نویسنده : بابا و مامان
3,568 بازدید
اشتراک گذاری

این کلاه و تل خوشکل رو واسه دختر خاله ایدین که عید بدنیا میاد بافتم یه تل خوشکل دیگه هم هست

ادامه مطلب رو از دست ندین

 دوست عزیزی درخواست کرده بود این تل رو اموزش بدم

خود تل همش پایه بلند هستش که به اندازه دور سر باید بزنی و عرضش هم به سلیقه خودت بستگی داره

گلش هم من اول ٦ تا زنجیره زدم بعد به تعداد گلبرگهام پایه کوتاه که بین هر  دوم ٣ تا

زنجیره بود زدم و بعدش هم تو هر پایه کوتاه واسه گلبرگ اول یه پایه کوتاه دوبل و بعد بلند

تر و اخرش هم بازم کوتاه   حدودا ٧ یا ٨ تا کار کردم خیلی اسونه ولی من خیلی بد اموزش

دادم

بافتش سادست همون دو زیر و دو رو همه زیبایش به ترکیب رنگشه و اون دو تا گل خوشکل

و منگوله های بالای سرش

این تل  های قلاب بافی هم فوق العاده سادست که باید با لباس ست بشه  فکر میکنم همه بلد باشن و نیازی به اموزش نداره

ولی اگه دوست عزیزی اموزش بخواد ما در خدمتیم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

گرل
3 بهمن 91 14:13
سلام گلم اگر گرافیک های کودکانه می خواهی یه سر بیا وبلاگم نمونه کارام رو ببین
قالب وبلاگ با عکس کودکت هم درست می کنم[hr
آتیلا جون ومامان شیما
5 بهمن 91 17:29
دستت درد نکنه عزیزم واقعا عالی بافتی... از روی ماه خوشگلم میبوسم
مامان دانیال
6 بهمن 91 1:20
جیگر این خوابیدن نازت برم عزیزم مرسی از اینکه به ما سر زدید با افتخار لینکتون کردم گل پسرمو ببوسسس
سپیده از وبلاگ "کودک من"
7 بهمن 91 15:48
ای کاش اینجا کسی رو داشتم تا برای دختر منم بافتنی کنه. این هد بند خیلی زیباست. خودم بلد نیستم.
مامان کوثری
8 بهمن 91 16:24
خیلی خوشگلن کاش اموزش این رو گذاشته بودی


خیلی سادست عزیزم کلاه دو زیر دو رو و تل هم به اندازه عرض تل که به سلیقه خودت بستگی داره که پهن باشه یا باریک زنجیره بزن و بعد پا یه بلند بزن به اندازه دور سر و یه گل هم روش
پریا
10 آبان 92 14:48
سلام وب زیبای دارین خواهش می کنم آموزش تل های قلاب بافی زیباتون رو بزارین تو سایت ممنون


سلام تو اولین فرصت این کار رو میکنم
مامان طهورا
25 شهریور 93 2:28
سلام. میشه روش بافت این گلای روی تل رو بذارین