ایدین جونایدین جون، تا این لحظه: 12 سال و 18 روز سن داره

شکلات من آیدین

کلاه وشال گردن فانتزی دخترانه

1391/11/30 1:01
نویسنده : بابا و مامان
1,057 بازدید
اشتراک گذاری

می بینید چقدر خوشکله من که عاشق این مئل شال وکلاه شدم

ای کاش پسرونه بود واسه ایدین جونم میبافتم اینو واسه دختر خاله ایدین بافتم

واسه اموزش به ادامه مطلب برید

خیلی اسونه خانومای محترم لبخند

البته من هیچ نقشه ای از بافتش نداشتم که طبق اون توضیح بدم خواهر شوهر محترمه منو راهنمایی کردن

اول به اندازه گردی سر بچه مثل لیف قلاب بافی میبافیم یعنی چند تا زنجیره رو گرد میکنیم و توش پایه بلند میزنیم تو هی میبافیم تا بزرگ شه بعد باید هر چند دونه یکبار یکی از دونه ها رو جا بزاریم یعنی پایه رو تو دونه کناری نه بعدی بزنیم تا کمی کارمون جمع بشه و بنا به تشخیص اینجوری میبافیم و کم میکنیم تا کار جمع بشه و به ارتفاع مورد نظر برسه یعنی باید اندازه دور سر نی نی بشه از این مرحله به بعد همش پایه کوتاه میزیم

میدونم خیلی بد توضیح دادم شرمنده ناراحت ولی اگه ببافین متوجه میشین

واسه بافت شال هم باید یه گل تو خالی بزرگ ببافین و دورش هم باز گلبرگ بزنین و واسه اویزش کاموا رو دو لایه کردم و زنجیره ساده زدم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان آوينا
3 اسفند 91 9:12
دستتون درد نكنه خيلي خوشگله


خواهش میکنم خانومی