ایدین جونایدین جون، تا این لحظه: 12 سال و 18 روز سن داره

شکلات من آیدین

کلاه های نی نی

1391/11/24 12:37
نویسنده : بابا و مامان
1,889 بازدید
اشتراک گذاری

اموزش بافت رو تو ادامه مطلب ببینید

روش بافت این مدل

پایه این مدل 2 زیر 2 رو است  2تایی که باید زیر بافته شوند دو تا یکی شده  دانه اول را از میل خارج میکنیم ولی دانه دوم را از میل خارج نمیکنیم و از زیر میبافیم و 2 دانه  بعدی را از رو میبافیم  به همین صورت تا پایان رج پشت و روی کار به یک شکل بافته می شود

این بافتش سادست 2 زیر 2 رو

 

اینو واسه خودم بافتم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

هنگامه
9 دی 91 20:45
وای چه کلاه هایی داره این نی نی گلتون جانم خوش به حالش
مامان محمد و ساقی
16 دی 91 12:36
سلام عزیزم چون از بافتنی خوشم میاد بیشتر میام تو قسمت بافتنیهات. البته کلی عکسهای پسر کپلتو نگاه می کنم و لذت میبرم.ای کاش بیشتر آموزش میذاشتی.ولی ممنونم.خیلی قشنگن.
فاطمه
24 بهمن 91 9:13
سلام عزیزم من اون قسمتی که برای کلاه اول گفتید 2زیر 2رو و دوتاش رو باهم یکی میکنیم ونمیبافیم رو نفهمیدم میشه واضحتر بگید؟

سلام فاطمه جان مرسی از اینکه به ما سر زذی
عزیزم دو تا دونه رو با هم از زیر میگیریم بعد یکی رو از میل خارج کرده و لی دومی رو خارج نمیکنیم و از زیر اون رو میبافیم دو دوونه بعدی از رو هستند همین روش تا پایان رج امیدوارم خوب توضیح داده باشم سوالی داشتی در خدمتم گلم
جشنواره تولید کتابهای صوتی کودکان
24 بهمن 91 13:43
عزیز بزرگوار مامی جون برآنیم تا بزرگترین کتابخانه صوتی برای کودکان و نوجوانان ، بویژه کودکان نابینا را ایجاد کنیم .برای این کار، کافی است یک یا چندین کتاب مناسب کودکان و نوجوانان را انتخاب کرده، آن را بازخوانی نموه و فایل صوتی را برای ما ارسال نمائید و یا اینکه یکی از قصه ها ،داستانها و متل های محلی خود را با زبان و لهجه خود ضبط و به این جشنواره ارسال نمائید.بدین ترتیب شما علاوه بر اینکه در یک حرکت فرهنگی عظیم سهیم شده اید، بی هیچ هزینه ای جزو پدیدآورندگان کتاب کودک می شوید و همچنین در راه حفظ فرهنگ ، زبان و یا لهجه محلی خود گامی بزرگ را می پیمائید. از شما بزرگوار رسما دعوت به عمل می آید تا در اجرای این جشنواره ، درخواست " همکار افتخاری" ما را پذیرا باشید و با اطلاع رسانی یا هرگونه اقدامی که خود صلاح می دانید، یاری مان نمائید.
مریم
30 اردیبهشت 92 10:51
سلام دوست عزیز
وبلاگ خیلی خیلی قشنگی داری ، امیدوارم در تمام مراحل زندگیت موفق باشی خوشحال میشم اگه به من سر بزنی


سلام خانومی ممنون که به وب من اومدی حتما سر میزنم
مامان آیدین
18 آبان 92 2:14
سلام مامانی خوبی اسم پسر منم آیدین خیلی خوشحال میشیم اگر اسم وب ما رو ثبت کنی من خیلی بافتنی دوست دارم به خاطر همین شما رو یکی از دوستام ثبت کردم با میل می بافی یا قلاب مرسی ببوس آیدینو


سلام ایدین جونی خوش اومدی حتما این کار رو میکنم