ایدین جونایدین جون، تا این لحظه: 12 سال و 17 روز سن داره

شکلات من آیدین

19 ماهگی مبارک

1392/8/4 1:37
نویسنده : بابا و مامان
583 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه

شیرین عسل 19 ماهه شد الهی فداش شم روز به روز با نمک تر میشه و شیطون تر

اصلا نمیشه یه عکس ازش گرفت به محض اینکه گوشی رو میبینه شیرجه میره واسش که

باهاش بازیکنه و قربونش برم همه چیشو بلده خودش به راحتی هر برنامه رو بخواد میاره و

بعدش هم خارج میشهاین چند تا عکسی که دارم رو عمو مسعودش ازش گرفته و حسابی

واسه عمو دلبری کردهخوب حالا  از شیراز و ویزیت دکتر بگم که رفتیم و ایدین جان تو این 4

ماه فقط 700 گرم اضافه وزن داشتندو 2.800 کمبود وزن داشت یه قطره اهن خارجی و یه

شربت به اسم استئو جویس که حاوی روی منیزیوم کلسیم و زینک هست رو بهش داد  و دیگه توکل با خدا

هنوز واکسن رو نزدیم اخه باید 6 ماه کامل از اون واکسن ا سالگی بگذره بیچاره بعد اون

بستری شدن ها واکسن بزنه و گریه کنه

عسل پسر ما وقتی من بگم ایدینی کت چی میشه میگه گوبه یعنی گربه

فن چی میشه میگه منکه یعنی پنکه . و اپل ویگه سی یعنی سیب و داگ میگه هاپ هاپ

که همون منظورش هاپو هست

عاشق باب اسفجی حتی لباسش که کثیف شه من باید زودی بشورمش که دوباره تنش

کنه اینم بگم جیگری ما وقتی میخوام لباساش رو عوض کنم خودش لباساش رو انتخاب

میکنه  و من باید اطاعت امر کنم

فوتبال رو هم خیلی دوس داره و تو خونه با توپش خیلی سرگرمه و انصافا به خوبی شوت میزنه

کتاب داستاناش رو دوست داره ولی وقتی حوصله داره باید واسش بخونم البته همش

شعر میخونم با اهنگ و اون میرقصه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان امیرعطا
5 آبان 92 1:37
ماشالله به آیدین جان باهوش و زرنگ. ایشالله که کمبود وزنشم جبران میشه. غصه نخوری ها مامانی.


مرسی مامانی اخه مگه میششه خیلی نگرانشم
هستی
15 آبان 92 19:13
سلام عشقم. خوبی خاله؟ شرمنده خاله من این روزا اصلا وقت سر خاروندن نداشتم. ببخشید بهت سر نزدم خاله. به به تو خیلی باهوشی خاله که کل گوشی رو بلدی. ماشالله الان بچه ها خیلی باهوشن خواهر زاده خودم تبلت منو میگیره قفلشو باز میکنه همه بازیهارو انجام میده بعدشم قفلش میکنه میده دستم..!! قربونت برم خاله خدارو شکر که دکترم رفتی ایشالا زودی همه چی رو به راه میشه عزیزم. با مامان همکاری کن.
دوستت دارم آیدین جونم.



خاله جونم خوش اومدی خیلی نگرانت بودم

فرناز خاله آرسن جون
16 آبان 92 18:19
ممنون که به وبلاگ ما سر زدین خیلی نازه آیدین کوچلو خدا براتنون حفظش کنه


مرسی گلم