ایدین جونایدین جون، تا این لحظه: 12 سال و 18 روز سن داره

شکلات من آیدین

اندر احوالات ایدینی

1392/4/13 17:05
نویسنده : بابا و مامان
746 بازدید
اشتراک گذاری

 

 سلام به همه دوستان عزیزی که با بازدید و نظر دادنشون ما رو همراهی کردند و

 باعث دلگرمی ما شدند

بزارید از ارایشگاه شروع کنم که یک هفته پیش من و خان دایی علی ایدینی رو بردیم

 ارایشگاه

                               جون من عالی نیس ؟

                                     

 

تشریف بیارین ادامه مطلب

 

ایدین قبل از ارایشگاه میبینید چقدر موهاش به هم ریخته و نا مرتبه هر چه شونه

 میکشیدم هم فایده ای نداشت البته من نمیخواستم موهاش اینقدر کوتاه بشه ولی

 شد دیگه

ولی دیگه عمرا ارایشگاه نمیریم اینقدر که ایدینی گریه کرد و جیق زد اصلا فکرش رو

 نمیکردم اینجوری بشه و با وجود جوجویی که تو ارایشگاه بو د و تلاشهای ابوالفضل

 عزیزم طوری گریه میکرد که دلمون واسش کباب شد

هر چه سعی کردم نشد یه عکس که به دوربین نگاه کنه ازش بندازم همش مشغول بازیه

 و نهایتا بازی با موبایل که ویروس از باباش بوده بهش منتقل شده چه میشه کرد

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (25)

مامان هدیه
4 تیر 92 11:54
سلای آپم بدو بیا
مامان امیرعطا
4 تیر 92 17:20
کاش می شدیم...


کاش .......
مامان دانیال
5 تیر 92 5:09
.........@@
............@@@
............@@@@@@@@@
...............@@@@@@@@@
....................................@@
....................@@
....................@@@
....................@@@
....................@@@
....................@@@
....................@@@
......................@@
..................................................
@@@...............................@@@
@@@................................@@@
@@@@@@@@@@@@@@@@@
...@@@@@@@@@@@@@@

..................@@...@@
..................@@...@@
......................@@
......................@@
............................
...............@@@@
.............@@.......@
................@@@@@@
............................@@
............................@@
............................@@
............................@@
............................@@
............................@@
............................@@
یه بوسسس واسه آیدین جون


حتما سر میزنم
آيدين
5 تیر 92 9:54
هزارماشاءالله ،آيدين ها همه نازند.


بله دیگه
مامان ارشیا
6 تیر 92 15:02
مهسا مامان نورا
6 تیر 92 15:53
سلام دوست خوبم نورا در مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده است لطفا کد 190رو به شماره 20008080200پیامک بزنید سپاسگذارم .منتظر رأیتونم خاله جونی


بله حتما
مامانی درسا
7 تیر 92 2:17
خیلی زیبا بود عزیزم
امیر مهدی وعمی
8 تیر 92 12:20
خصوصی دارید
آبجي فاطمه جون
8 تیر 92 14:12
سلام عزيزم ممنون كه بهم سر زدي در باره ي آموزش لباس پسرونه كه خواسته بودي من تا حالا لباس پسرونه نبافتم ولي اگه يه جايي ديدم كه خوب آموزش داده بود خبرتون ميكنم


مرسی عزیزم
لیلا جواهری
9 تیر 92 7:57
سلام عزیزم . آرین من در جشنواره نی نی شکمو شرکت کرده. ممنون میشم کد 245 رو به شماره 20008080200 پیامک کنید. مرسیییییییییییییییییییییی. آیدین جونو کنید
ღ مونا مامان امیرسام ღ
9 تیر 92 8:29
سلام دوست خوبم.ممکنه به این ادرس برید و به امیرسام خرمی امتیاز 5 رو بدید ممنون میشم.اگر قبلا به کس دیگه ای رای دادید بازهم میتونید رای بدید.تا 8 مرداد هم وقت دارید.ممنون گلم. soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=7
مامان امیرعطا
9 تیر 92 17:28
سلام. خوبین؟ میشه به وب عطا بیاین و عکسشو ببینینو لطف کنین بهش رای بدین. ممنون خاله جون. اگه رای دادین لطفا بهم بگین


بله حتما میام میبینم
مامان جونی
10 تیر 92 0:09
سلام عزیزم.موافقی تبادل لینک کنیم؟منتظر جوابت می مونم.
میشه 217 رو به 20008080200ارسال کنی؟!


بله حتما
♥متین من♥
11 تیر 92 1:46
دوستان خوبم متین در مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده بیا وبلاگم عکسشو ببین اگه دوس داشتی میخوای بهش رای بدی لطفا: کد ١٧٤ به شماره پیامک: ٢٠٠٠٨٠٨٠٢٠٠ ( دوهزار هشتاد هشتاد دویست) ارسال کنین یه دنیا ممنونم ..[قلب
نوشین
13 تیر 92 10:41
دیروز همه وب وخوندم فک کنم یادم رفت نظر بزارم
با خودم گفتم ای خدا از دست مریضی این بچه ها دختر منم خیلی اذیتم میکنه گاهی دیوونه میشم از دستش ولی خوب نعمتن به خدا
اها میخواستم اینو بگم که دخترم الان 2 سال و7 ماهشه ولی من هنوز هفته ای دو بار بهش فرنی میدم میوه رو به صورتای مختلف میدم البته دستورشون واز نت گرفتم خدا رو شکر دخترم خیلی از لحاظ رشد خوبه وخیلی کارای دیگه یعنی برنامه ریزی کردم روزی حداقل دوساعت برای غذاش صرف کنم ببخشیدا همینجوری توضیح دادم خواستم از تجربم برات بگم.[h


نوشین جان مرسی که وقت گذاشتی و مطالب منو خوندی
منم خیلی وقت براش صرف میکنم ولی همش شیطنت میکنه و مشغول بازی میشه
مرسی که از تجربیاتت واسم گفتی

نوشین
13 تیر 92 10:44
قربونش برم خیلی شیطونه ماشاالله ولی خوب پسرا باید اینجوری باشن مگه چیه ها
خدا حفطت کنه عزیزم.


مرسی خاله جونم
هستی
13 تیر 92 17:32
اخی نازی آیدین جونم مثل ماه بودی حالا خوده ماه شدی. بخولمت تورو


مــــــــــــرسی خاله جونم ماچ ماچ
شقایق
14 تیر 92 17:25
مبارک باشه پسر خوشگلم ولی عکس گریه هات که دیدم دلم کباب شد الهی قربونت برم


مرسی خاله جون
مامان امیرعطا
15 تیر 92 3:02
جونم چه ناز شدی خاله.


مرسی
آتيلا جون و مامان شيما
15 تیر 92 11:47
سلام ماماني...
وااااااي موهاشو ببين....
مباركه خاله جوني...
گريه چرا ....!؟
ببين چ دختر كشي شدي ماشاا...
ايشاا... اصلاح دومادي شازده خان...
بووووووووووس...



مرسی خاله من دیگه ایدین رو ارایشگاه نمیبرم حتی اقای ارایشگر هم ترسیده بود
مامان مانلی
15 تیر 92 19:24
خیلی ناناسی شدی عزیزم



مرسی
مامان ایناز
18 تیر 92 12:44
وای وای چه قشقرقی به پا کرده بود بنده خدا آرایشگره قیافش مشخصه


بنده خدا ایدین جونم که دفعه اولش بوده ترسیده
مامان هديه
22 تیر 92 14:31
سلام خوبي؟ من آپم بدو بيا به كمكت نياز دارم






مامان ضحی
24 تیر 92 11:42
خوشگل شدی ها


مرسی خوشکل بودما ...
امیر مهدی و عمی
26 تیر 92 14:16
سلام مامانی
روزه نمازاتون قبول باشه.
گل پسری مبارکه خیلی نازتر شدی
دوستون داریم


سلام عمه جون مرسی لطف داری طاعات شما هم قبول باشه