ایدین جونایدین جون، تا این لحظه: 12 سال و 18 روز سن داره

شکلات من آیدین

بازی بازی

1392/3/21 16:35
نویسنده : بابا و مامان
920 بازدید
اشتراک گذاری

رالی ٢٠٦ و خودروی ملی

 

دیروز دوشنبه که مهمون مادر بزرگ ایدینی بودیم ایدین جون و عرشیا وقتی همه خواب بودن قصد خوابیدن نداشتن و همش سر و صدا میکردن و من یه رالی براشون ترتیب دادم

ایدین با سمند تاکسی بود و عرشیا 206 و چون عرشیا ماشینش رو با قدرت هل میداد همش برنده بود و ایدینی مونده بود چی شده

و 206 رو از عرشیا گرفت ولی دید بازم تاکسی داره تندتر میره

 

 و اینجا بود که راننده هر دو ماشین شد و با قدرت زیاد هی رانندگی کرد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان امیرعطا
22 خرداد 92 2:09
سلام ایشالله که پسری همیشه شادباشه و بخنده و بازی کنه. کلا از زندگیش لذت ببره....


مرسی خاله جون مهربونم
شقایق
23 خرداد 92 1:32
قربون پسرم که قهرمان خودمه


مرسی خاله جونی
مامان علی مرتضی
27 خرداد 92 14:53
سلام عزیزم خدا برات پسرتو نگه داره خوشحال میشم ازت خیاطی یاد بگیرم حتما سوالاتمو ازتون میپرسم وبا افتخار لینکتون میکنم.


مرسی به وبم سر زدین من در خدمتتون هستم