ایدین جونایدین جون، تا این لحظه: 12 سال و 19 روز سن داره

شکلات من آیدین

کنجکاوی این مدلی

1392/3/20 12:23
نویسنده : بابا و مامان
398 بازدید
اشتراک گذاری

ماجرا اینه که ایدینی از کوچولویی ها تا حالا هر وقت لباسشویی رو روشن میکردم با

 علاقه و چهره ای پر از تعجب زمان زیادی رو جلو لباسشویی نشسته بود و نگاش میکرد

من هم از این فرصت ها استفاده میکردم و کارام رو انجام میدادم  با خیال راحت که اقا

کوچولو سرگرمه 

زهی خیال باطل

درست به موقع رسیدم و قبل از اینکه پاشو بلند کنه  و وارد لباسشویی بشه گرفتمش و کلی علائم و

شکلک های مخصوص خطر رو براش اجرا کردم تا متوجه شد و دیگه تکرار نکرد

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

الهام مامان علیرضا
20 خرداد 92 13:20
ای جانم آیدین عزیزم

میخواسته ببینه اون تو چه خبره

آفرین به گل پسر باهوش





مرسی خاله جونم
مامان ایناز
20 خرداد 92 15:15
واااااااااااای خدای من .ولی خداییش چقدر کارش بانمک بود بالاخره کونجکاویشو ارضا کرد


اره خانومی و بازم ادامه داره
لیلا جواهری
20 خرداد 92 16:41
سلام منم این مشگل رو دارم اونم دوبلش


الهی اون وروجک ها با هم شیطونی میکنن
مامان امیر مهدی
20 خرداد 92 17:02
ممنون عزیزم که بهمون سر زدی
ای وااای به موقع رسیدی


اره خاله جون
خواهش میکنم
مامان حسنا
20 خرداد 92 18:33
سلام چه شیطون بلاست این پسرک


خودتون بهتر میدونید
شقایق
21 خرداد 92 1:11
وااااااااای خدا را شکر پسر شیطون من خدا نگهدارت باشه عزیزم


مرسی خاله جونم
مامان شايان و پرنيا
21 خرداد 92 10:11
عزيـــــــــــــــزم

شيطون بلاي وروجك اونجا چكار داري؟!


رفته یه سر بزنه ببینم چه خبره
صدیقه
21 خرداد 92 12:26
خدا براتون حفظش کنه


مرسی
مامان آرسام
21 خرداد 92 16:15
سلام.خوشحال میشم لینکتون کنم


عزیزم منم لینکت میکنم
مامان محمد و ساقی
24 خرداد 92 0:51
آخه وروجک اونجا چیکار میکنی؟


چی بگم
مامان ضحی
26 خرداد 92 12:17
الهی ضحای منم دقیقا همین کارو میکنه


در برابر کارای خطرناک خدا بچه ها رو حفظ میکنه خانومی نگران نباش
دونه دونه
29 خرداد 92 18:15
ای جانم. یه بوس محکم کن این کوچولو رو. یه مدت نیومده بودم عکساش رو ببینم. کلی حال کردم الان که اومدم. آدم یاد کارتون میفته اونجوری که آیدین سرشو کرده توی ماشین.


مرسی عزیزم خوش اومدی خوشحالم کردی
مریم مامان دونه برفی
1 تیر 92 9:38
ای جووووووونم . نمیدونم چرا بعضی از کارهای همه بچه ها مثل همه . آخه امیرعلی من هم دقیقا همین کارو میکنه . اول خودش میره تو .بعد لباساشو می ندازه و دررو میبنده بعدش هم دقیقا دکمه هایی که من می زنم فشار میده ...


بچه ها از کارای بزرگتر ها تقلید میکنن باید خیلی مواظبشون باشیم
سايروز.كودك خلاق فردا
6 تیر 92 13:17
الهييييييييييييييييييي.من اگه همزمان با شما اونجا بودم اول يه گاز درست و حسابي ازش مي گرفتم تا عقدو خالي بشه.ماشالله معلومه پسر باهوشيه.اي جانم


اره حق داری خانومی ولی دلم نمیاد گازش بگیرم
مامان علی مرتضی
6 تیر 92 15:54
منم ی عکس شبیه همین از علی مرتضی دارم که توی وبشه که تا تنه رفته تو لباسشویی .البته من بعد هربار شستن از پریز درش میارم چون علی مرتضی خیلی خوب بلده روشنش کنه.شما هم اگه بتونین اینکارو کنین بهتره چون یلحظه غافل بشین نی نی کار خودشو میکنه


اره خانومی من هم لباسشویی رو از پریز میکشم ایدین هم بلده روشنش کنه
مامان دانیال
8 تیر 92 20:25
سلام عزیزم ماشااله چه ناز و با نمک شده خدا حفظش کنه.


راستی دانیال جون توی جشنواره تابستانه شرکت کرده و نیازمند حمایت شماست
فقط یک sms
کد 250 رو بدون هیچ حرف و علامتی به شماره 20008080200
بفرستید
یه دنیا ممنون



°°°°°°°°°°°°|/
°°°°°°°°°°°°|_/
°°°°°°°°°°°°|__/
°°°°°°°°°°°°|___/
°°°°°°°°°°°°|____/°
°°°°°°°°°°°°|_____/°
°°°°°°°°°°°°|______/°
°°°°°°______|_________________
~~~~/__ بیا اینم وسیله حالا دیگه_\~~~~~~
~~~~~/ _میتونی بهم سر بزنی _\~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸.....
*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* _________________##________##