ایدین جونایدین جون، تا این لحظه: 12 سال و 19 روز سن داره

شکلات من آیدین

روز پدر

1392/3/3 14:10
نویسنده : بابا و مامان
810 بازدید
اشتراک گذاری

ولادت با سعادت حضرت علی و روز پدر مبارکباد

پدر عزیزم و همسر مهربانم این روز باسعادت رو به شما تبریک میگم

امروز ما

بازم زحمات بی دریغ ایدینی برای به هم ریختن خونه

بلا هایی که به سر این جوجه های بد بخت اوردی

و اینکه من و شما و خاله و حسنا جون با هم رفتیم خرید واسه روز پدر و شما اینقدر شیطونی کردی و نق زدی و خسته شدی که وقتی بابا اومد دنبالمون تو ماشین فورا خوابت برد

این عکس تو با ٢ .٣ متر فاصله از جایی که خوابیده بودی

اینقدر مست خواب بودی و شیرین خوابیده بودی و من هرچه منتظر موندم بیدار شی و با هم کادوی بابا جون رو بدیم ولی نه بابا یارو اصلا اینجاها نیس

اینم کادوی بابایی مبارکت باشه عزیزم

ولی سایزش کوچیک بود ناراحت

و همچنین یه جشن کوچولو با دوستای خانواده های دوستای بابا که مامانا ترتیبش رو دادن 

این از کیک

 

و اینم از پدر مهربون تو

مامانی خیلی خوش گذشت حسابی شما با بچه هایی که با خانواده هاشون اومده بودن لب رود خونه بازی کردی و یه دخملی بود به اسم ایدا که یقه اش رو گرفته بودی و راه میرفتی و توپ بازی با طاها پسر عمو مهدی

 

ادامه مطلب چند تا عکس از ایدین رو ببینید (دخمل شده )

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

 

این عکس ها مربوط به 8 ماهگی هست و چون من خیلی دوسشون داشتم گذاشتم تو وبلاگت

 

niniweblog.com

niniweblog.com

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

آتيلا جون و مامان شيما
2 خرداد 92 9:37
سلام مادر خانومي...
روز مرد و روز پدر رو عوض من به آقاي پدر تبريك بگين...
ايشا... سايشون بالا سرتون...
عمسهاي شكلات كوشولو هم كه خيلي ماهن...
فداي شيطونيهاش...
ببوس عسلمو برام...
بووووووووووووووس...


مرسی خانومی شما هم روز مرد و پدر رو به اقای بزرگ و اقای کوچک تبریک بگین
مسيحا
2 خرداد 92 10:35
مرد که باشی...مجبور میشوی غیرممکن هارا تجربه کنی...
مجبوری درد ها را تحمل کنی و با لبخندی بگویی تمام میشود...پدر که باشی باید بگذری از داشته هایت...باید تو بشوی سنگ صبور کسی که در تو توانایی غیرممکن ها را میبیند...
دل نداری که به فرزندت بگویی ندارم...دل نداری که پاره تنت سختی بکشد...
عجب موجود عجیبی هستی...
هیچ وقت کسی به زیبایی تو اهمیت نخواهد داد
به چروک های روی صورتت...
زیرا تو مردی...
روز پدر بهانه است...بی بهانه روزت مبارک پدر...


خیلی قشنگ بود روزت مبارک مرد کوچک
الهام مامان علیرضا
2 خرداد 92 12:58
روزت مبارک مرد کوچک


روز تو هم مبارک علیرضا جون
لیلا جواهری
2 خرداد 92 16:12
سلام روز پدر رو به بابای آیدین و روز مرد رو به آیدین مرد کوچیک خونه تبریک میگیم


سلام خانومی مرسی گلم ماهم تبریک میگیم
لیلی جون
3 خرداد 92 4:17
سلام خانم خوشکله نیستی بیا یه سر به ما بزن منتظریم ایشالا همیشه خوش باشی با اقا


سلام میام میام مرسی
مامی روژان
4 خرداد 92 9:41
ممنون که بهمون سر میزنید عزیزم با اجازه لینکتون کنم


خواهش میکنم خانومی منم شما رو لینک میکنم
مامان آروین
4 خرداد 92 13:42
ایشالا همیشه در کنار هم شاد و سلامت باشید و سایتون بالا سر آیدین جون مستدام باشه

مرسی خانومی لطف کردی
مامان امیر مهدی
5 خرداد 92 1:38
فدای این پسر وشیرین کاریهاش
عزیزم منم روز پدر رو بهتون تبریک میگم
آپم


خواهش میکنم گلم
مامان امیر مهدی
5 خرداد 92 2:01
چه زود اومدی ممنون


خواهش گلم
مامان کیاراد
5 خرداد 92 10:15
سلام مامانی ...مرسی که به ما سرزدید...خوشحال میشم بیشتر پیش ما بیایید...


سلام خواهش میکنم بازم میام
مریم
6 خرداد 92 17:35
دوست خوب و عزیزم
برای بچه ات یک ظرف و قاشق و بشقاب بچه گونه بگیر و راستی یه سفره بچه گونه هم براش بذار و اجازه بده که خودش غذا بخوره هر طوری خورد مهم نیست و زیاد اصرار به تمیز خوردن غذا نکن و خودت بهش غذا نده قاشق توی دست خودش بذار و بذار خودش غذا بخوره حتی اگه ادا درآورد و با غذا بازی کرد
بهتر خودت هم باهاش غذا بخوری و غذا را با اشتها بخور تا تشویق بشه ، راستی اگه بچه ات یکی یه دونه است این چیزی عادیه و زیاد نگران نباش عزیزم
راستی خوشحال میشم اگه دوباره به من سر بزنی
راستی من میخواهم هر روز یه غذا بذارم خوشحال میشم اگه دوباره به من سر بزنی ...


مرسی مریم جون من همه جوره بهش میرسم و باهاش راه میام ولی گاهی اصلا نمیخوره و وقتی هم که میخوره خیلی کم میخوره چه میشه کرد
مامان حسنا
13 خرداد 92 15:57
سلام
چه لباس های دخملی قشنگی اینا مال کیه،چه خوش تیپ شده




مال خودشه خوشکله ؟ ؟ ؟