ایدین جونایدین جون، تا این لحظه: 12 سال و 25 روز سن داره

شکلات من آیدین

یه دستور غذایی از اشپزباشی

1392/2/31 10:52
نویسنده : بابا و مامان
418 بازدید
اشتراک گذاری

شیرین عسل اشپزی هات ما رو کشته اینقدر وقت غذا درست کردن من میای بغلم و نگاه میکنی و اگه رو زمین هستی هم همه حواست به کارای منه که دیگه یه اشپز حرفه ای شدی که از جون و دل اشپزی میکنه اخه ما به این شیرین کاری های تو چی بگیم ؟  چه کارت کنیم ؟ حقت نیست یه گاز بزرگ بگیریم ازت ؟ هان ؟ خودت بگو Yatta

یه سیب زمینی و یه پیاز تو قابلمه  البته بهتر بگم قابلمه خودت گذاشتی و داشتی هم میزدی و هی یه چیزیایی هم میگفتی و سخت مشغول کار بودی

هم بزن مامان هم بزن ته نگیره

وای هی کف گیر رو از این دست به اون دست میدادی انگار ظرفت پر از خوروش هست و سنگینه واست اخه اینقدر غذا واسه چی بود و منم مات بودم  نگاه میکردم   

چی ؟ جی شد ؟ تعجب

گوشتت کم بود ؟ خودت رفتی تو قابلمه ؟ Happy Dance

اره درست میبینم بازم داری هم میزنی که ای جانم به این میگن اشپزی از دل و جون

به فکر بچه هاشه دیگه

بازم داری میگی جووو جووو اره مامان باید جوجو رو بپزیم و بزاریم تو قابلمه ولی نه یهو نیوفتی به جوون اون دو تا جوجه

قربونت برم من جیگری بخدا شِـــکـــلـَــک هــاے عـَــروسـَــــک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

حسنا
31 اردیبهشت 92 11:14
سلام كارش خيلي شيرينه حتماً ازش فيلم بگير بردارش بعدن بزرگ كه شد بشينيد نگاش كنيد خدا براتون حفظش كنه


اره خاله فیلمش هم داریم
مامان ارشیا
31 اردیبهشت 92 16:57
خیلی کارش جالب بود کلی کیف کردم به قول پسرم


اره خانومی ما هم خیلی کیف کردیم به قول بچه ها
مامان آروین
31 اردیبهشت 92 17:33
پسر شیطون خدا حفظت کنه


مرسی خاله جون
مامان امیرعطا
1 خرداد 92 1:26
سلام مامان آیدین جون. ماشالله پسرامون زرنگن و کمک میکنن بهمون تو کار خونه. باید قدرشونو دونست


اره خانومی باید قدرشون رو بدونیم که اینقدر بلا و شیطونن
شقایق
1 خرداد 92 2:15
جانمممممممم اشپز خالشههههه خدا حفظش کنه بانمک


مرسی خاله جونم
مریم مامان دونه برفی
1 خرداد 92 9:44

ای جووونم. به به چه جوجوی خوشمزه ای بشه


اره مامانی هم هی میگفت جوجو جوجو جوجو
مامان زهرا
1 خرداد 92 17:43


ممنون از حضورت
هیراد و عمه لیلاش
2 خرداد 92 1:08
آیدین کوچولو بزرگ مرد کوچک پیشاپیش روزت مبارک


مرسی عمه لیلا جونم
شقایق
2 خرداد 92 12:28
وروجک شیطون ناز خدا حفظش کنه . من شما رو لینک کردم ممنون میشم منو لینک کنید


چشم خانومی منم لینکتون کردم
✿♡✿ مامان و بابای محمدپارسا ✿♡✿
4 خرداد 92 15:09
ماشالا
ای جوووووووون عجب غذایی بشه این که شما میپزی

همچنان مشغول پخت و پز ه و مواد مختلف رو امتحان میکنه
صدیقه
13 خرداد 92 12:19
خدا حفظش کنه معلومه خیلی شیطونه


اره خیلی
ممنون که سر زدی