ایدین جونایدین جون، تا این لحظه: 12 سال و 24 روز سن داره

شکلات من آیدین

ایدین شنگول

1392/2/28 3:47
نویسنده : بابا و مامان
687 بازدید
اشتراک گذاری

ایدینی امروز جمعه مثل همیشه رفتیم خونه مامان بزرگ (پدری ) و شما با عرشیا اینقدر بازی کردی و شیطونی کردی که نگو و نپرس اصلا قصد خوابیدن نداشتی و من بیچاره خواب الو همش از این اتاق به اون اتاق و روی مبل و پشت پرده ها دنبالت بودم راستش از همون حرکت صبح بعد از بیدار شدن از خوابت معلوم بود که امروز کبکت خروس میخونه و ایام به کامه جیییییییگر

 

 

 

 

ایدینی امروز جمعه مثل همیشه رفتیم خونه مامان بزرگ (پدری ) و شما با عرشیا اینقدر بازی کردی و شیطونی کردی که نگو و نپرس اصلا قصد خوابیدن نداشتی و من بیچاره خواب الو همش از این اتاق به اون اتاق و روی مبل و پشت پرده ها دنبالت بودم راستش از همون حرکت صبح بعد از بیدار شدن از خوابن معلوم بود که امروز کبکت خروس میخونه و ایام به کامه جیییییییگر

اررررررررررررررره دقیقا یه همچین حرکتی

...................................................................

و چون بابابیی خونه نبود و شما بهانه میکردی و هی میگفتی بیییییم بیییییم یعنی بریم بریم رفتیم تو اتاقت که کمی بازی کنی  

 

 

اره اون نقطه ریز کوچولو که دورشو یه حلقه قرمز کشیده ام تویی

همین جوری هی رفتی و رفتی و بابا میگفت بزار بره راحت باشه و بازی کنه مواظبیم

اصلا پیش ما نمینشستی ولی میرفتی پیش خانواده های دیگه که اومده بودن گردش مینشستی

چه میشه گفت ....   .راحت باش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

محسن
28 اردیبهشت 92 8:01
با سلام با عضویت در سیستم پارس پا از تک تک بازدید کننده های وبلاگ خود درآمد کسب کنید. هم اکنون با ورود به آدرس سایت ما عضویت خود را قطعی کنید. با آرزوی موفقیت برای شما
الهام مامان علیرضا
28 اردیبهشت 92 15:22
گل پسر شیطون
مراقب خودت باش عزیزم
تو هم که مثل علیرضا رفتی رو میز
خوش گذشته دَدَرر..



اره مامانی علیرضا جون من دوس دارم همش ددر باشم
مامان امیر مهدی
28 اردیبهشت 92 16:36
سلام
ممنون که به وبم اومدین
ماشالا به این شکلات کوچولو


مرسی خاله جون که به ما سر زدین بازم بیاین
مامان آرسام
28 اردیبهشت 92 22:31
سلام چه پسر نازی.مرسی که به ما سر زدین


سلام مامانی ارسام مرسی گلم
hgd
29 اردیبهشت 92 1:47
www.elham690.blogfa.com www.rozashop.blogfa.com
مامان محمدرضا
29 اردیبهشت 92 2:51
سلام عزیزم ممنونم اومدید وبم نی نی خوشگل و نازی داری ببوسش.دوباره میام حتما بوسسسس


سلام خانومی خواهش میکنم عزیز
حسنا
31 اردیبهشت 92 11:24
سلام واي كه چقدر شيطون شده اين خوشكله خيلي مواظبش باش به وب ماهم يه سري بزن و به دوستات هم معرفيش كن ممنون
مامان مرضیه
31 اردیبهشت 92 23:17
سلام عزیزم از اینکه به ما سر زدین ممنون هستیم امیدوارم که دوباره ببینمتون


بله خانومی حتما بازم میایم