ایدین جونایدین جون، تا این لحظه: 12 سال و 27 روز سن داره

شکلات من آیدین

ایدین بلا

1392/1/22 0:34
نویسنده : بابا و مامان
451 بازدید
اشتراک گذاری

ایدین جونم متاسفانه اولین عیدت همچین خوب نبود و ما نتونستیم که تو رو به گردش ببریم فدات شم جبران میکنیم و این که سینه پهلو کردی و هفت تا امپول زدی جیگرم الان خیلی بهتری

چیزی به یک سالگیت نمونده و تو متاسفانه وزنت زیر نمودار هست که این مورد من و بابا جون رو خیلی ناراحت کرده و تحرکت خیلی زیاده غذا هم نمیخوری یا اگه بخوری به زور جو جو و پیشی و دور زدن با سه چرخه یه ذره میخوری

                                            niniweblog.com

عاشق دالی هستی همین که میگیم ایدین کجاست فوری پشت هر چی باشه قایم میشی

 

 

اینم ایدین خسته بعد کلی باز ی که افتاده گوشه تخت

                                                          niniweblog.com                   

و اما شیطنت های ایدینی این ماه

خطرناکه ایدین جون اخه اون پشت چی میخوای طلا

 

اینجا خونه خاله جون هست که دست کوچول موچولوی خوشملت رو بردی زیر شیشه میز واسه اون گلهای خشک و با صدای گریه نی نی حسنا بهش نگاه کردی

 

 niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان ایناز
24 فروردین 92 14:27
سلام منم بهبهانی هستم خوشحال میشم با هم اشنا بشیم شمارو لینک کردم لطفا منو لینک کنید
مادام
24 فروردین 92 22:27
دلمشغولی های یک مامان(آفتاب)
25 فروردین 92 18:07
سلام گلم تشکر بابت محبتت و لینک منم با کمال میل تو رو به لیست دوستای گلم اضافه می کنم عزیزم
مامان محمد و ساقی
25 فروردین 92 19:42
سلام عزیزم.بخدا شرمنده نمیدونستم رمز میخواستی.خصوصی گذاشتم براتون. ماشالله آیدین جونی بزرگ شد به خاطر همین شیطونه
آتیلا جون و مامان شیما
25 فروردین 92 21:10
آیدین جون خاله شما هم غذا نمیخوری؟؟ مثه اتیلای ما... از بس که فکر شلوغی کردنین... مامانی نگران نباش چه میشه کرد...؟ دستتم که اوخ کردی فدای دستهای کوشولو... مامانی واسه گل پسر اسپند یادت نره ...
سپیده از وبلاگ "کودک من"
26 فروردین 92 1:17
خانمی از کاردستی هایی که در وبلاگ "کودک من" هست استفاده کنید و یکی رو خودتون درست کنید . البته چون نی نی شما کوچیکه خودتون براش درست کنید و ادرس عکسشو برامون می فرستید تا توی مسابقه شرکتش بدیم. تو پست ثابت بیشتر توضیح دادم.
Reyhaneh65
27 فروردین 92 9:39
سلام خانمی خدا حفظش کنه انشاءالله
مامان آروین
27 فروردین 92 13:51
بچه ها هر چقد بزرگتر که میشن بازیگوش و شیطون تر میشن خدا حفظش کنه
مادام
28 فروردین 92 2:05