ایدین جونایدین جون، تا این لحظه: 12 سال و 18 روز سن داره

شکلات من آیدین

جمعه و شنا

1392/4/26 12:31
نویسنده : بابا و مامان
784 بازدید
اشتراک گذاری

                                      

اول هر حرفی یه عکس رو باید بزارم صرفا به خاطر شاکی بودن دوست عزیزم هستی به دلیل دیر اپ کردن 

                 خودت تا تهش رو بگیر دیگه

من که جرات ندارم کامپیوتر رو روشن کنم که یهو اقا میپره بالا و مشغول کاراش میشه

دنبال مدل مانتو میگشت واسه من

حالا تشریف بیارین ادامه مطلب شنا رو ببینید

 

چند تا جمعه ای میشه که با دوستای بابا میریم کنار رودخونه بچه ها و بیشتر بزرگا شنا و ابتنی میکنن

ایدینی ما هم سرشار از شور و شعفه

totalgifs.com barrinhas gif gif garfield1.gif

از خو شحالی و اینکه عشق اب بازیه تو اب از دست بابا فرار میکرد

 

 

 

totalgifs.com barrinhas gif gif garfield1.gif

 

totalgifs.com barrinhas gif gif garfield1.gif

 

totalgifs.com barrinhas gif gif garfield1.gif

بعد هم که سنگ بازی و پرتاب سنگ تو اب

 

totalgifs.com barrinhas gif gif garfield1.gif

 

 

قربون کوچولوی ناز بشیم الهی جیگری بخدا زبانکده محصل

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

شقایق
26 تیر 92 13:08
الهی فدات شم پسر گلم منم عاشق شنا کردنمبه به عجب ابیایشالا همیشه سالم و شاد باشید


مرسی خاله جون ایالا شما هم سلامت و شاد باشید
امیر مهدی و عمی
26 تیر 92 14:18
سلام
ای شیطونک اون بالا چیکار می کنی ؟
واقعا خدای مهربون شما وروجک هارو حفظ کنه


سلام عمه جون مرسی بابت دعای خیرتون
مامان ایناز
26 تیر 92 20:34
مامانی بذار گل پسرمون با کامپیوتر بازی کنه چکارش داری
من که عااااااااااااااااااشق این تفریح هستم دمتون گرم اینقدر سرزنده اید


اخه کامپیوتر رو از نزدیک نگاه میکنه واسه چشش خوب نیس شما لطف دارین خانومی
هستی
27 تیر 92 5:09
سلااااااااااااااااااااااام عزیزه دلم. دسته مامانیه مهربون درد نکنه دیگه دلم خفه شده بود از دوریت آیدین جونم.
آخه تو ازون بچه هایی هستی که تو دل آدم میشینی.
به....به....
چه کیفی کردی خاله حسابی بهت خوش گذشته ها...
خوش بحالت ما که تو تهران فقط یه دریاچه مصنوعی داریم که جای شنا هم نداره.
دست مامان و بابا درد نکنه که به فکر تفریح تو هستن.
از این که میبینم خوشحالی خدارو شکر میکنم.
من تورو اندازه خواهر زاده ها و برادر زاده های خودم دوست دارم.
بوووووووووووووووووووس


مرسی خاله جونم از اینکه اینقدر به من لطف داری
مامان بردیا
27 تیر 92 14:18
خوش به حالت عزیزم.معلومه حسابی کیف کردی.


بله خاله ...جای شما خالی
شقایق
28 تیر 92 2:31
قربونت برمممممم من


خدا نکنه خاله
مامان ایناز
31 تیر 92 10:33
سلام عزیزم خیلی وقته مامان حسنا نیستش دلمون براش تنگ شده
حالشون خوبه؟سلام مارو برسونید


حتما بهشون میگم
مرسی
آتيلا جون و مامان شيما
31 تیر 92 14:02
آخي...
عسيسم...
چه خوش ميگذرونه ماهي كرچولو واسه خودش تو آب...
نازييييييييي...
ماشاا...



مرسی
هستي
31 تیر 92 15:22
سلام خاله جون. ايشالا كه حالت خوبه.
اومدم بهت سر بزنم خونه نبودي.


سلام خاله جون مرسی خوش اومدی
سارا مامان محمدرضا
5 مرداد 92 10:03
با سلام. مرسی از اینکه به ما سر زدید. خوش به حال آیدین کوشولو چه حالی کرده تو آب! میاید با هم دوست شیم؟ من با اجازه لینکتون میکنم. شمام اگه دوست داشتید ما رو لینک کنید خوشحال میشیم.


بله حتما لینکتون میکنم و خوشحالم از دوستیمون
مریم--------❤
10 مرداد 92 21:11
سلام وبلاگتون خیلی قشنگهراستی گفتین بوشهری هستین؟
مریم--------❤
10 مرداد 92 21:15