ایدین جونایدین جون، تا این لحظه: 12 سال و 19 روز سن داره

شکلات من آیدین

نظرات (19)

maman arsam
11 خرداد 92 13:22
cheghadr aksay aydin joon khoshgel shodan


مرسی خاله جون
مامان مهدیار
11 خرداد 92 16:49
سلام عزیز دل خاله

خدا بد نده شاپرکم

خیلی ناراحت شدم ویروس گرفتی نازنینم
الهی بگردم ایشالله زود زو خوب میشی خاله جون

من و مهدیار برات دعا میکنیم که خیلی زود خوب بشی فرشته کوچولو

خیلی مراقب خودت باش نازنیم




مرسی خاله جون شما هم مراقب ههدیار باش که خدای نکرده مریض نشه
مامان ایناز
12 خرداد 92 11:07
چه پسمل نازییییییییییی


مرسی خاله
مامان ضحی
12 خرداد 92 14:28
بابا خوشتییییییییییییییپ


ما اینیم دیگه خاله جون
asal
12 خرداد 92 14:35
سلام دوست عزیز من وبلاگ شما رو تازه پیدا کرم من 12 سالمه و 3 تا وبلاگ توی نی نی وبلاگ داشتم همش الکی الکی حذف شد الانم یکبی دیگه وا کردم تقریبا تو مایه های اموزشکده هنر برای مامانها و نینی هاست اینم ادرسش نظر یادتون نره :www.asaljam.mihanblog.com


حتما سر میزنم
الهام مامان علیرضا
12 خرداد 92 17:10
آیــــــــــــــــــــــــــدین خوش تیپ



مرسسسسسسسی عزیز
مامان محمدرضا
13 خرداد 92 2:56
سلام گلم. خیلی کارت عالی بود آفرین عکسهای خوشملی بود کار خودتون بود دیگه عالی بود.البته پسملی خوشگل هم عکسها رو زیبا تر کرده بود.


بله دیگه همه زیباییش به خاطر ایدین جون هست
مامان امیر مهدی
13 خرداد 92 11:52
سلام عزیزم ممنون که به یادم هستین
هنوز نرفتیم سفر ولی ایشالا میریماین چند روز درگیر امیرمهدی بودم


نبودین نگرانتون شدیم ایشالا خوش بگذره هر جا که رفتین
نرگس مامان باران قلنبه
13 خرداد 92 18:09
افرین عزیزم خیلی خوشگلن

خواهش میکنم خانومی
مامان حسام كوچولو
14 خرداد 92 0:59
اي جانم چه عكساي خوشگلي


خواهش میکنم
شقایق
14 خرداد 92 1:09
جانمممممم پسر خوشتیپ خودمه هزار ماشالا
مامانی مهربون از طرف من ایدین نازم حسابی ببوس


مرسی خاله جون بله دیگه ایدینی دیگه
شقایق
14 خرداد 92 1:15
مامانی مهربون لطفا از پسر بانمکم بگید که دلمون براش پر میکشه


چشم خاله جون
مامان امیرعطا
14 خرداد 92 2:19



مرسی
آتيلا جون و مامان شيما
14 خرداد 92 12:11
سلام خانومي..
شرمنده
شرمنده
شرمنده...
به خدا خيلي دوستون دارم و هميشه ب يادتونم...
ولي ديگه زياد حال و حوصله ي نت و ندارم...
فكر كنم افسردكي گرفتم...!؟!؟
يا تنبلي...!؟!؟!؟
ولي باديدن عكسهاي خوشمل پسري ملي شارژ شدم...
مخصوصا عكس كوچولويي هاش...
قربونش بشم من...
ماشاا...
ماشاا...
ماشاا...
ماماني از طرف من خوشمل ببوس عسلمو...
بوووووووووووووووس...


خاله جون ما هم دوستت داریم و وقتی نیستی دلمون برات تنگه اتیلا جونم رو ببوس
مامان ارشیا
14 خرداد 92 17:01
عکسات خیلی قشنگ بودن عزیزمخیلی ناراحت شدم وقتی دیدم مریض شدی مراقب خودت باش


مرسی خاله جون من مواظبم این گرد و خاک دست بردار نیس
مامان سید عرشیا
14 خرداد 92 19:25
چه پسر نازی. ماشالله . خدا حفظش کنه . ممنون که به ما سر زدی عزیزم


مرسی خاله جون خواهش میکنم مرسی که سر زدی
مامان سید عرشیا
14 خرداد 92 19:27
چه عکسهای بامزه ای. آفرین به شما مادر هنرمند ..


زیبایش به خاطر چهره اون نازنینیه که تو عکسه
asal
14 خرداد 92 23:53
وب منم بیاید وبم مثل اموزشکده هنر برای مامانها و نی نی هاست تورو خدا نظر بدید میشه لینکم کنید ؟ بعد به من توی وبم بگید لینکتون کنم و







هرکی الان داره این نظرمو میخونه به وبم بیاد تورو خدا و نظر هم بده و در اخر از این که .....







منتظرم جون من ........... عسل 12 ساله







باشه عسل خانمی بازم سر میزنم
مامانی رادین جونی
15 خرداد 92 1:38
سلام عزیزم ممنون از اینکه به وبلاگ رادینی سر زدین خوشحال میشم رادین و لینک کنید
ممنون از این همه محبت


چشم حتما لینکتون میکنم