ایدین جونایدین جون، تا این لحظه: 12 سال و 19 روز سن داره

شکلات من آیدین

نا خوش احوالی

1392/3/11 11:41
نویسنده : بابا و مامان
571 بازدید
اشتراک گذاری

نمیدونم بنویسم یا ننویسم ولی فکر کردم اگر ثبت بشه بهتره ایدین دو روز پیش یهو تب کرد و دمای بدنش بالا رفت و استامینوفن هم جوابگو نبود و و بعد از 3 ساعت خواب که بیدار شد انقدر داغ بود که نمیشه توصیفش کرد و هیچگونه حرکتی هم نداشت بدتر از همه اسهال هم گرفته بود و تو فرصتی که حاضر میشدم ببرمش دکتر رو تخت خوابیده بود فقط با چشماش منو دنبال میکرد و اصلا تکون نمیخورد حتی یه کوچولو و استفراغ هم کرد  با هر مکافاتی بود به تنهایی باباش نمیتونست بیاد بردمش دکتر اول سر راهم رفتم داروخونه و استامینوفن خریدم اخه از تاریخ اون یکی چیزی نمونده بود و بعد رفتیم دکتر

خوشبختانه خیلی زود نوبتمون شد و دکتر جان از پشت عینکش نگاهی انداخت و گفت ویروس گرفته و متوکلوپرامید و  یه امپول واسه استفراغ و ORS تجویز کرد و به خاطر وزن کمش هم ادرش یه درمانگاه رشد و غدد تو شیراز رو داد که انشالا هفته اینده اگه نوبت بشه میریم

ولی شب شد و ایدین همچنان بیحال بود و بدتر از همه خون تو اسهالش دیده میشد یکبار دیگه تو 7 ماهگی هم این اتفاق واسش افتاد ولی اونوقت هم دلیلش معلوم نشد و نصف شب بازم تب کرد و شدید شد و شیافش کردم و با شوهرم شیفتی بالا سرش بیدار موندیم ولی خدا رو شکر تبش پایین اومد و لی بیدار که شد بازم کمی تب داشت و یه لخته خون  تو اسهالش یود تا امروز که دو روز میگذره هنوز کمی بیحال و تب کمی داره البته دیشب خوب شده بود ولی من این ویروس رو گرفتم و حالم بد بود شاید به دلیل اینکه بهش شیر میدم و بغلش میکنم بازم روش اثر گذاشته

امیدوارم مشکل جدی نباشه ولی وقتی بچه دردی رو داشته باشه و هیچ دکتری ندونه چشه خیلی بده

و ادمو نگران میکنه انشلا که موردی نیس و به زودی خوب میشه

........................................

امروز ٢ روز بعد از این ماجراها هست باید بگم که ایدین جان به خاطر تب شدید ٤٠ درجه بستری شد و انواعی از سرم و انتی بیوتیک به خوردش رفت و بعد از دو روز بستری شدن تو بیمارستان وقتی گفتن که مرخصه  بازم استفراغ کرد و امپول ضد تهوع بهش زدن و بعد از ٥ ساعت مرخص شدیم و ایدین رو با همون اسهال و استفراغ و لی بدون تب اوردیم خونه الان شبه و ١ ساعت پیش خیلی استفراغ کرد و حالش بد شد و بی حال بود تا خواب رفت و من و باباش  با غصه بالا سرش بودیم نمیدونم چی بگم ...........

ادامه مطلب چند تا عکس از شیرین عسل

این ذوق واسه دیدن یه جوجو از پشت شیشیه پنجرست

این رقص بعد از مرخصی و برگشت به خونست

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

الهام مامان علیرضا
8 خرداد 92 10:55
خدا بد نده عزیز دل خاله
خیلی بده علیرضا هم دو بار تا به حال گرفته
نگران نباش مامانی
دو هفته طول میکشه
بعد خوب میشه
به امید بهبودی



مرسی از همدردیت خاله جون خدا رو شکر خوب شد
کلکسیونی از ایده های نو
8 خرداد 92 23:55
ایشالله که هیچ وقت مریض نشی


مرسی که سر زدی
مامان حسنا
9 خرداد 92 19:40
سلام انشااله آیدین کوچولو زود خوب بشه و سلامتیش رو بدست بیاره ماه هم براش دعا میکنیم انشااله همیشه سلامت باشه


مرسی
مامان امیرعطا
11 خرداد 92 1:05
سلام. وای مثل عطای من. خدارو شکر که حالش بهتر شده.


الهی اون هم مریض شده عزیزم ایشالا زود تر خوب شه
مامان ایناز
11 خرداد 92 9:58
انشالا زودتر خوب میشه این ویروس لعنتی همه بچه هامونو هدف کرده نگران نباش براش دعا میکنیم


مرسی خانومی ایشالا به دعای خیر شما زودتر خوب میشه
لیلا جواهری
11 خرداد 92 16:28
سلام. خدا بد نده. واقعا ناراحت شدم. اما نگران نباشید. ایشالا هر چه زود تر خوب میشه گل پسرمون.


امروز حالش بهتر بوده خدا رو شکر ایشالا هیچ بچه ای مریض نشه
مامان ضحی
12 خرداد 92 14:36
عزیزم خیلی ناراحت شدم ایشالله هیچ وقت هیچ بچه ای مریض نشه و نازنازی ما زود حالش خوب شه


سلام مامانی ضحی جون مرسی عزیزم امروز حالش بهتر بود
آبجي فاطمه جون
12 خرداد 92 21:07
سلام عزيزم مرسي از اينكه به وب من و آبجيم سر زدي ايشالله كه آيدين جون هم زود خوب خوب بشه


خواهش میکنم گلم شما هم لطف کردی سر زدین
شقایق
13 خرداد 92 0:17
سلام عزیزم خوبید چرا الهی بمیرم براتون اخی فدای اون دستای قشنگت بشم بخدا که وقتی عکسا رو دیدم از ناراحتی سرم گیچ رفت وااااای عزیزم چی کشیدین الهی که زود خوب بشه و دیگه هیچ وقت اینجور مساءل پیش نیاد از طرف خاله شقایق ببوسش نفس من


مرسی خاله جون لطف داری چه میشه کرد یهو دیدیم تب شدید داره این گرد و خاک های خوزستان همش بیماری میاره واسه ما انشالا بخیر میگذره
زهرا
14 خرداد 92 17:17
سلام خاله جون
خوبید
؟ اخی الان حالش خوبه این شکلات


سلام زهرا جون خوبی دلمون واست تنگ شده بود
دلمشغولی های یک مامان(آفتاب)
14 خرداد 92 17:58
سلام گلم امیدوارم بهتر شده باشی و دیگه هیچوقت مریض نشی نازنینم


اره خاله خیلی بهترم مرسی عزیزم