ایدین جونایدین جون، تا این لحظه: 12 سال و 24 روز سن داره

شکلات من آیدین

سیزده ماهگی سلام

1392/2/11 3:46
نویسنده : بابا و مامان
509 بازدید
اشتراک گذاری

نانازی من خیلی شیطون بلا شدی مدت زیادی بود که من وقت نکرده بودم اپ کنم وبا خبر های زیادی اومدم

نانازی چند قدم راه میری گلم و خیلی اشتیاق واسه راه رفتن داری کفش هاتو که میبینی از خوشحالی و ذوق دستاتو تکون میدی و میریم تو حیاط که راه بری یه انگشتمو میگیرم و تو راه میری به تنهایی سر پا میمونی و پند قدم برمیداری و خودت هی میخندی

فدات شم زندگی پستی و بلندی های زیادی داره گرمی و سردی ها که فقط باید تحمل کرد و تحمل کرد ایشالا هیچوقت غصه نبینی .  و به ارزوهات برسی حتی بدست اوردن یه چیز کوچولو به ادم روحیه میده و میتونه امیدی باشه واسه بزرگتره مامانی من بهترین ها رو واست فراهم میکنم و میخوام از زندگیت لذت ببری مامانی تو گاهی که من گریه میکنم بهم زل میزنی و حس میکنم میدونی چمه میدونی دلم واسه چی گرفته و واسه همدردی میای بغلم خیلی قشنگ نمیدونی چه حسی داره نازنین جون

فردا روز مادره ولی ما هنوز واسه مادر جون و مادر بزرگت چیزی نخریدیم و فردا باید بریم خرید به همراه شما البته من هرجا میرم شما رو همرام میبرم

                                                   ني ني شكلك

                                                

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان آوينا
11 اردیبهشت 92 12:38
دوست عزيزم روزت مبارك


مرسی عزیزم ممنون که به وبلاگ من سر زدین
مریم
11 اردیبهشت 92 13:20
عشق یعنی مادر... صبر یعنی زن... مهر یعنی دختر... نور یعنی خواهر... هرچه هستی عشق یا صبر،مهر یا نور... روزت مبارک...
مامان آروین
11 اردیبهشت 92 13:44
بهترین و زیباترین گلهای دنیا تقدیم به کسیکه جنسش کیمیا عهدش وفا مهرش صفا و حسابش از همه جداست ...باران کوثر نثار گل گل رویت . روز قلب تمام خونه های گرم دنیا روز زن و مادر مبارک


روز شما هم مبارک مامانی مهربون اروین جون
مامان محمد و ساقی
11 اردیبهشت 92 14:34
سلام دوست عزیزم
روزت مبارک.شاد باشی و سلامت
13 ماهگی آیدین جون مبارک باشه


مرسی عزیزم لطف کردی سر زدی
بابای ارشیا
11 اردیبهشت 92 16:38
سلام
قبل هر چیز روز زن و روز مادر رو خدمتتون تبریک عرض می کنم . البته همونطور که تو وب نوشتم همه روزها و ثانیه ها مال مادره و این تعارف نیست حقیقته ؛ بعدش نوشتی از هدیه ارشیا خوشم نیومده ولی چیزی نیومده ها ؟! میشه برام بیشتر روشن کنید ممنون میشم


نیومده ؟ عجیبه حتما پیگیری میکنم
♥ مامان و بابای محمد پارسا ♥
11 اردیبهشت 92 16:49
سلام مرسی از اینکه به ما سر زدید و هم چنین تشکر بابت تبریکتون
این عید بزرگ و روز مادر بر شما هم مبارک


خواهش میکنم ایشالا همیشه شاد و خوشحال باشید
مرمر
14 اردیبهشت 92 16:18
عزیزکم چقد اقا شدی یه گوله نمکی


مرسی