ایدین جونایدین جون، تا این لحظه: 12 سال و 19 روز سن داره

شکلات من آیدین

یا علی جان مقتدای من تویی

1392/5/8 9:50
نویسنده : بابا و مامان
1,306 بازدید
اشتراک گذاری

 دانی زچه رو دیده ما میگرید / در ماتم شاه اولیا می گرید


تنها ز غمش اهل زمین گریان نیست / عیسی به فلک از این عزا میگرید


با تسلیت ایام شهادت مولای متقیان
در مناجات شبانه شبهای قدر را التماس دعا دارم...

امام علی (عليه السلام) : به فرزندش امام حسن (عليه السلام) فرمود :

 حسن جان چهار نصیحت درباره (( دوست یابی ))از من بپذیر که اگر به آنها عمل کنی زیان نمیبینی

1.از دوستی با شخص بخیل بپرهیز زیرا اوآنچه که سخت به آن نیاز داری را از تو دریغ میکند.

2.از دوستی با کسی که نسبت به مسائل دینی و احکام احمق و نادان است بپرهیز زیرا او میخواهد به تو نفعی برساند اما چون دانش ندارد دچار زیانت میکند.

 3.از دوستی با شخص فاسق و گناهکار بپرهیز زیرا او معرفت ندارد و تو را به کمترین بها میفروشد.

٤.از دوستی با دروغگو بپرهیز که او مانند سراب است که دور را برایت نزدیک و نزدیک را برایت دور میکند.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان ایناز.ندا
9 مرداد 92 15:30
نماز روزه مورد قبول حق
التماس دعا


محتاجیم به دعا
مامان ثمین
9 مرداد 92 17:39
سلام عزیزم خوبین طاعات عبادات قبول حق عجب وبلاگ قشنگی دارین ومطالب خوندنی وجالب اگه دوست داشتید ما رو هم لینک کنید تا دوستای خوبی واسه هم باشیم. راستی ثمین جون من توی جشنواره تابستانه نی نی ها شرکت کرده و نیازمند حمایت شماست فقط یک sms کد 102رو بدون هیچ حرف و علامتی به شماره 20008080200 بفرستید یه دنیا ممنون لطفا یادت نره فقط یه sms [تشویش]
سارا مامان محمدرضا
11 مرداد 92 20:37
عزیزم برو تو سایت pho.to واسه طراحی عکس
هستی
12 مرداد 92 11:21
من شب قدر برای همه دوستان مجازیم به اسم دعا کردم. تو که اولیش بودی آیدین جونم.


قربونت برم خاله جونم