ایدین جونایدین جون، تا این لحظه: 12 سال و 17 روز سن داره

شکلات من آیدین

خداوندا

1392/10/7 2:46
نویسنده : بابا و مامان
465 بازدید
اشتراک گذاری

خطا از من است ، می دانم …

از من که سالهاست گفته ام ” ایاک نعبد “

اما به دیگران هم دلسپرده ام

از من که سالهاست گفته ام ” ایاک نستعین “

اما به دیگران هم تکیه کرده ام

اما رهایم نکن

بیش از همیشه دلتنگم

به اندازه ی تمام روزهای نبودنم …

خدایا ؛؛ رهایم نکن .....

ایدین جانم

 بعضی وقتــــــــا مجبوری تو فضــــــــای بغضت بخنــــــــدی دلــــت بگــیــره ولـــی دلــگــیــری نــکــنی...شــــــــاکی بشی ولی شکایت نکنــــــــی …
خیلی چیــــــــزارو ببینی ولی ندیدش بگیــــــــری …
خیلی هــــــــا دلتو بشکنن و تــــــــو فقط سکــــــــوت کنی

اونوقت سه حرفی که تنهاییت رو پر میکنه

خدا 

این ها حرفهای دلتنگی من  هست که همیشه تو خلوت و تنهایی بی پایان خودم با خودم میگم برای تو مینویسم که از حال غریبانه من زمانی که یه پسر کوچولو بودی باخبر بشی  روزی که این مطالب رو میخونی حتما به این باور میرسی

  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

ღمامان على اكبرღ
7 دی 92 3:20
سلام عزیزم نگران نباش ان شاالله که آیدین جونم اذیت نمیکنه... خصوصی
سارا مامان محمدرضا
7 دی 92 5:24
خدا نکنه غمگین و دلگیر باشی عزیزم.
مریم مامان دونه برفی
7 دی 92 10:13
سلام عزیزم . مشکلات همیشه هست . میدونی که ما نمیتونیم غم دوستان رو ببینیم . پس بخند عزیزم تا دنیا به روت بخنده . چون بیشتر وقتها ازدست ما کاری برنمیاد .
سارا مامان محمدرضا
7 دی 92 10:19
عزیزم رمز همشون یکسانه. همونه که واستون فرستادم. ممنون از اینکه بهم سر زدید.
مامان بردیا
7 دی 92 16:55
خدا همیشه همراهت عزیزم
مامان امیرعطا
7 دی 92 17:04
خدارو شکر که خدارو داریم.
لیلا جواهری
8 دی 92 16:56
سلام عزیزم. من خیلی وقته که کمتر میام و به وب سر میزنم. خیلی ناراحتم که حالو هوات بهاری نیست. و درکت میکنم که آدمها گاهی برای ناراحت بودن آدم دلیل میخوان. منم خیلی وقتها مثل شما دلم میگیره. اما چه میشه کرد. باید به خوشیهای زندگی اکتفا کرد فعلا. حالا زود بیا وب ما جشن تولد آراده حالو هوات یه کم عوض میشه عزیزم. بفرمایید. شما هم دعوتید
فرحناز
15 دی 92 21:22
سلام.اگه قصدخريد داريد خوشحال ميشم به پاساژ من سري بزنيد.ممنون
مامان ارشیا
20 دی 92 16:10
مامان بردیا شیطون
21 دی 92 18:20
غم و غصه ات رو نبینم