ایدین جونایدین جون، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

شکلات من آیدین

اخرین پست سال 92

1392/12/29 16:13
نویسنده : بابا و مامان
1,241 بازدید
اشتراک گذاری

سلام  و صد سلام به خانمهای عزیز و یه خسته نباشید حسابی به همتون

این روزای اخر سال مثل برق و باد میگذره و خیلی بیشتر از قبل عطر و بوی بهار و عید به مشام میرسه

بالاخره منم خونه تکونی کردم و خیلی هم خسته شدم و ایدینی هم اساسی به ما کمک

کرد وتا تونست بازم خرابکاری کرد مهمونامون هم از راه رسیدندو مهدی کوچولو همسن

ایدین این روزا سرگرمی و همبازی ایدینه از اتفاقات دیگه اخر سال 92 عقدکنون ملم بود

(عمه ایدینی ) همچنین برای سومین بار ایدینی روارایشگاه بردیم و این دفعه خوشکلتز از

قبلیا  شد ومسائله مهم این ماه از شیر گرفتن ایدینی هست که خیلی میترسم و استرس

دارم و هزاربار خدا رو شکر میکنم که ایام نوروز هست و بابای ایدینی سر کار نمیره و خونه 

پیشش هست و مشغول دید و باز دید و تفریح هستیم و به گونه ای سرگرمه

این هم ایدینی در دامان طبیعت زیبای شهر ما

بهار و ایدینی

 

یه ادامه مطلب پر از عکسهای زیبای بهاری همراه گل اون ایدین رو حتما ببینین


 

 

 

گل ها و ایدین

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان امیرعطا
5 فروردین 93 13:14
خسته نباشین و سال نوتون هم مبارک. چه عکسای نازی. برای ما هم دعا کنید جهت پروسه از شیر گرفتن. هنوز که شروع نکردیم.
مامانی درسا
9 فروردین 93 2:13
نوروز این رفاقت را نگاهبانی می کند که باور کنیم قلبهامان جای حضور دوستانمان هستند . . . نوروزت مبارک و بهارت گلباران دوست من
یاقوت سرخ
9 فروردین 93 17:06
خدا براتون نگهش داره ماشااللا افتخار تبادل لینک میدی؟ البته اگه میشه اون بالابالاها!
هستی
15 فروردین 93 23:54
سلام عزیزم. خیلی بهت سر میزدم ولی نمیتونستم که پیام بزارم. آخه با گوشی میومدم نظراتی که میزاشتم ثبت نمیشد. چه خبرا؟ چقد خوب که موقع از شیر گرفتنش پدرش کنارش بود و بهت کمک میکرد. خداروشکر. چقد عکسش قشنگ شده لباسشم خیلی بهش میاد. ایشالله همیشه شاد و سرحال بمونین باهم.
امیر مهدی و عمی
19 فروردین 93 0:29
سلا عزیزم سال جدید و خدمت شما و خانواده محترمتون تبریک عرض میکنم انشاله سال خوبی پیش رو داشته باشید.
مامان ارشیا
21 فروردین 93 13:03
وای چه عکسای خوشگلی مامانی ازت گرفته خیلی ناز افتادی عزیزم